Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Check je spam? Ik had direct netjes een mail ontvangen. (Besteld op 16 augustus).

Orderpagina:

Kaufdatum:
    16.08.2013
    Kaufnummer:
    weggehaald
    Gesamtpreis:
    499,99 €
    Status:
    Bestellung wird bearbeitet

Laatst bewerkt: 31 aug 2013
  2. mrbeast

mrbeast Beestie

Leuk Bevonden:
    2
    Vind het wel gay dat bol bij hun day one editie op=op, want nu verwacht je dat jou console 1 van die 2000(ofzo) day one consoles is, heb ze gemailed en hopelijk zijn die er toch nog :9

Heb hem alvast bij wehkamp(uiteindelijk toch met acceptgiro :+) besteld met de kortingscode NIEUWECOLLECTIE, je krijgt 7,50 in mindering dus ook netjes, alleen heb ik een €50 kortingscode van bol dus daarom wil ik liever bol :D

Trouwens als je met acceptgiro moet betalen kan je toch zonder extra kosten annuleren?

3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jup.

- Tapatalk 4

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Yep, net opnieuw de bestelling geplaatst met mijn CC, en kreeg gewoon weer netjes 2 mailtjes met info.

5. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Yep, 1 mail van Store, maar niet van " Bestellung wird bearbeitet " Meer van bedankt voor je bestelling en dat je met creditcard hebt betaald.

- Bij de order pagina staat wel; Bestellung wird bearbeitet. Zal allemaal wel goed komen hoop ik.

Laatst bewerkt: 31 aug 2013
  6. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Kijk gewoon op de site. Ze adverteren nog steeds met: "Jetzt vorbestellen und die Xbox One am Erscheinungstag erhalten."

Oftewel: zelfs als je nu besteld krijg je 'm nog op releasedag. :)

7. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Amazon.de 2-3 dagen levertijd, dus ongeveer op de releasedatum :) wanneer dat ook maar moge zijn.

8. Sugar Daddy

Sugar Daddy Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klopt helemaal. Zoiezo hoef je je geen zorgen te maken. Heb samen met servantes de one een paar dagen terug in duisburg besteld bij de lokale gamestop. Vroeg hoe het ging met de xbox one pre orders en die vallen tegen vergeleken met de ps4 die totaal is uitverkocht.

Dus wil je hem nog pre orderen het kan nog volop in duitsland. By the way de day one edition was wel uitverkocht.

Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

9. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet dat er met de preorder van de Xbox One Paypal niet mogelijk was ivm de 30 dagen regel van paypal, daarom via Credit Card gedaan.

Nu heb ik wel Battlefield 4 dmv Paypal bij game.co.uk besteld voor de Xbox One en heb al gratis de "Xbox 360 Battlefield 3 AVSK" bonus gekregen, gaat de bestelling nou ook binnen dat maand vervallen?

10. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    nee want heb daar ook battlefield 4 besteld en die datum verloopt pas in 2014

11. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom kan het hiermee wel dan?

En ondanks de de Bonus (wat maar 100 kb was en weet nog niet echt wat de bonus was), kan ik het annuleren ?

12. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik ben alleen maar blij dat iedereen die PS4 gaat kopen, des te meer heeft MS over voor de echte xbox fans.

laat ze maar lekker overlopen, er is niks beter als Xbox Live

Dus we kunnen straks zo een clubje beginnen met de X1, lekker toch :thumbs:

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Nou dit is wel een rare uitspraak :). Ik ben ook Pro Xbox maar ben niet blij dat er veel mensen overstappen. Als het platform minder succesvol is gaan developers ook minder moeite steken in het platform. Daarnaast minder Xbox bezitters betekend minder mensen online.

Microsoft gaat overigens echt niets meer voor hun gebruikers doen als er minder gebruikers zijn. Ik denk juist eerder andersom. In het ergste geval, minder bezitters is te weinig bezitters is einde Xbox era.

14. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Fanb..

15. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ik geniet persoonlijk het liefst van beide consoles, al heeft de One een betere line-up voor mij. Daarbij prefereer ik simpelweg de One controller boven de Ps4, maar als niemand de One koopt... tsja dat is niet goed :+ (ook niet voor het bestaan van deze website)

16. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    I love x360. Maar ik ben zeker geen echte fan meer nu :-(

17. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand mij nu duidelijk vertellen wat de risico's zijn van het bestellen in Duitsland?
    Volgens een medewerker van Microsoft Duitsland is de garantie alleen in Duitsland te claimen en zou Xbox Live moeten werken en zou de taal van games en de Xbox One zonder problemen op engels te zetten zijn.
    Maar zijn er nog andere addertjes onder het gras, niet dat ik na de launch in Nederland opeens in de problemen kom (bijv. Ziggo tv kijken niet mogelijk omdat het geen nederlandse xbox one is, Marketplace problemen etc. ?

18. rawkus

rawkus OMFG!

Leuk Bevonden:
    1
    Garantieverhaal lijkt me niet waarschijnlijk, ik had destijds met de 360 een RROD - daarmee heb ik gewoon msoft gebeld en zij stuurden meteen een retourbox, om 'm te repareren. Verdere addertjes zijn er niet - behalve dat je voice commands in het Engels geeft - niet zo'n probleem lijkt me. Verder kun je voorlopig (tot NL release) op de NL Marketplace geen content kopen, niet zo'n ramp lijkt me. Maar ook daar schijnen omweggetjes voor te zijn, door bijv. tegoed te uploaden via je 360 of msoft tegoed te bestellen op eBay in britse ponden - maar of dat werkt weten we waarschijnlijk pas de xbone uit is. Ik heb alvast een Day One ed. besteld in Duitsland.

19. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Waar dan als ik vragen mag?:+ Bij Microsoft.de?
    Ik wil mijn bestelling bij MM ook cancellen en gaan importeren.
    En werkt Xbox Live dan wel?

20. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    Garantie zou je gewoon moeten hebben inderdaad. Xbox Live zou ook gewoon moeten werken.

Ik heb hem persoonlijk bij amazon.de besteld.

Deel Deze Pagina