nice ze hebben ook beta ofwat. eff downloade.. (sorry voor offtopic trouwens ) http://warthunder.com/nl/register4free?r=glispa34_CD5854_
Gaijin maakt voornamelijk f2p games voor de PC en Mac... Zie dit nog niet naar de consoles komen, althans daar lijkt het niet op.
Spel staat nu al op steam, maar wordt ook een PS4 launch titel. 'War Thunder takes flight on Playstation 4 as one of the launch titles'
Deze game is wel vet, had hem al een tijdje op m'n pc staan en vandaag maar eens gespeeld maar moet toch zeggen dat deze game zeker niet verkeerd is.
Zolang de releasedate niet is bevestigd kan het altijd nog begin November worden. Voor de Xbox One that is!
Ha, ja ik had het dus over de PS4. Las gister op Gamespot of GT dat ze Black Friday waarschijnlijk niet gaan halen, en echt pas na de PS4 (in de USA dan) gaan launchen...eind november dus..... En dat ga ik eigenlijk wel geloven. Als ze voor de PS4 zouden zijn, hadden ze dat echt wel gezegt. Positieve berichten kan de Xbone nog steeds goed gebruiken....
Zou weleens fijn zijn als ze nu eindelijk een vaste datum gaan geven. Weet je tenminste waar je aan toe bent.
Dat zou weleens tijd worden! Wie weet staat er een strakke deadline voor en weten ze niet of ze die kunnen halen.
Black Friday is 29 November en de hele November release is juist om op Black Firday te kunnen verkopen. Dus dat lijkt me zeer onwaarschijnlijk.
Ja Black Friday in de US missen zou echt een ramp zijn, dan kunnen ze net zo goed wereldwijd pas in feburari lanceren