Spoiler Dood of weg uit de wereld. Dat zegt Jesse ook toch. Jesse zn ogen zijn eindelijk geopend. Maar Walt wilt Jesse liever gewoon weg dan dood en dat weet Jesse ook, daarom besluit hij toch om ABQ te verlaten
Ik was van plan om het hele seizoen op te sparen, maar ik heb gisteren toch de eerste drie afleveringen gekeken. Wauw, er gebeurde heel wat meer dan ik verwacht had en ik heb geen idee welke kant het op zal gaan. Stel me niet teleur Breaking Bad!
Nu ook net de laatste aflevering gezien.. damn wat spannend! Spoiler Ben helemaal voor Jesse, ik gun hem gewoon zijn wraak
Servantes. Say my name....... I'm the one who knocks....... Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Spoiler Gebeurde niet heel veel. Maar elk moment is gewoon spannend. Denk dat Pinkman de volgende episode niet overleefd
Nu ik erover nadenk Spoiler het is wel erg voor de hand liggend dat Jesse dood zal gaan. Misschien dan juist daarom toch niet?
Door vakantie gisteravond 3 achter elkaar kunnen kijken en er is maar één smiley die correct is: Holy fucking shit wat een awesomeheid. Episodes waren voor mijn gevoel ook in een oogwenk voorbij steeds Vanavond ep 4!
Spoiler Hit on Hank the tank? Ondanks dat het familie is.... btw: Spoiler Iedereen omleggen en zo de serie eindigen vind ik erg lame. Ga uit van (hoop op) een spectaculair einde. Iets geheel onverwachts. Zou passend zijn voor de serie
Het wordt echt geen eind goed al goed. Spoiler Hank en jesse gaan niet beide dood. Ik denk, zoals de serie zich ontwikkelt het geluk eens niet aan de zijde van Walt is en dat hij uiteindelijk verliest.
Je denkt steeds ongeveer te weten wat er gaat gebeuren de volgende episode. En toch is het elke keer weer compleet anders. Die spanning ook