Ik neem aan dat je met "GM" Game Mania bedoelt... Als dat zo is, dan zit je uit je nek te kletsen, want de release staat op Game Mania over 3 dagen... Op dinsdag 3 september 2013 (verwacht) dus... :b: http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=88&gmgame=28925&source=hpc
Game inmiddels gespeeld even. Achievement gehaald, voor mensen die het zeker willen weten. Wat ik tot nu toe ben tegen gekomen is inderdaad de besturing, die later wel iets moeilijker word, maar slechts een kwestie van wennen is. Het werkt echt lekker. En het mooiste van de PC zijn de achievements, die je daar al in de game had zitten, die los staan van de 360 achievements voor je gamertag. Nu kun je jezelf garanderen van vele tientallen, zo niet enkele honderden, uren speelplezier.
Yep, maar ze geven hem niet zo maar mee. Heb de bon ook nog niet. Dus eerst even bellen met ze voor je er naartoe gaat en lief vragen. Aub niet noemen van wie je het hebt. Hij pakte die game echt vliegensvlug in voor mij, winkel stond vol toen ik er was, behalve bij de kassa.
Ik kom ook super vaak bij GM in Leeuwarden had ik moeten weten haha Nou ja nog even geduld het is ook bijna dinsdag en maandag heb ik toch geen tijd. En om nu nog een pre-order te gaan annuleren slaat ook nergens op.
Vraagje voor de mensen die de game al op de pc hebben gespeeld. Hoe lang is de single player plus/minus?
Verschilt per graad. Op Normal kun je er in een dag door heen zijn, maar wel een volle werkdag op zijn minst. Op Inferno duurt het per act toch minimaal 1,5 tot 2 uur, act 2 zeker een uur of 4 en act 4 als kortste. Dus het zou op Iferno in ongeveer 10 uren kunnen, met keren dat je dood gaat inbegrepen. Je moet dan wel heel veel loot laten liggen, want de game draait echt om de loot en het grinden.
Ben nu ongeveer drie uur bezig. Ik heb als klasse Wizard gekozen en vind de game tot nu toe erg vet. Lekker looten, grinden en gold verzamelen. Ik speel de game op de PS3.
Als je het gewoon rustig aan speelt veel langer. Ik ben nog niet eens aan het eind van Act III en ik ben al een stuk langer dan dat bezig.
Uiteraard kan je er veel langer over doen. Het is maar net wat je zelf wilt als je alles wil ontdekken en doen en daarbuiten genoeg levelen en looten en dergelijke kan je echt veel meer uren eruit halen.