Sticky Het Xbox One importeer topic

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Marno14, 9 aug 2013.

1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    JA. Xbox Live werkt gewoon.
    Mensen, lees gewoon even deze thread terug i.p.v. om de 5 dagen dezelfde vragen te stellen.

2. thepunisher

thepunisher Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Daar is onder werktijd geen tijd voor ;)
    Maar toch bedankt!

3. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Ik heb ook bij Microsoftstore.de besteld.
    Ook bij mij staat de status op BackOrdered.
    Het zal wel:)

Laatst bewerkt: 2 sep 2013
  4. Blazin Starks

Blazin Starks R.I.P. Dirty

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens de Microsoft medewerker in de live chat op Microsoft.de (Markus L. volgens mij) is dus de garantie niet in Nederland te claimen. Betekent denk ik alleen dat je misschien zelf de verzending moet regelen en zelf de verzendkosten moet betalen.

5. capullo

capullo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook al vermelde en dat werd door andere ontkrachtigd.

6. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Sorry ik kom even onder een zware steen vandaan wat betreft de MS Points die in geld zijn overgezet.

Dus als ik nu points koop, en die activeer via redeem code, dan worden de punten automatisch omgezet in geld?
    En is dit geld op xbox dan ook automatisch meer waard dan voor welk bedrag je ze hebt gekocht?
    Wordt dit geld ook naar de xbox one (engelse versie) overgezet? Hoe zit dit met de engelse pond dan? Wordt tot aan de NL update het geld omgezet in ponden??

Alvast bedankt.

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    :)

8. Alexknl

Alexknl Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.605
    Thnx.

Dus het zou zo kunnen zijn dat ik beter geen duitse (engelse local) xbox one moet kopen, omdat je dan in de problemen komt met de valuta ofso..

9. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Ik durf het nog wel aan. Het is dezelfde organisatie. Ik las dat mensen werden teruggebeld door MS NL toen er problemen waren met Paypal en hun bestelling bij MS DE. Ikzelf heb ook de ervaring dat ze hetzelfde ordersysteem gebruiken. Grenzen zijn niets meer. Het is gewoon een ander filiaal. Wat mij betreft. ;)

10. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    waarover zijn ze dan gebeld over paypal ? want ik heb ook met paypal besteld en verloop 15 september

11. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
    Weet ik niet meer precies maar stond volgens mij op tweakers.net.
    Als je bij Microsoft zelf besteld zit je volgens mij best wel save. Wat ze ook beweren. :)

12. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Zo de one ook besteld bij MS.DE :) Er ging wel wat fout qua land in het begin maar de Support heeft alles mooi gefixed :)

13. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Heb mijn bestelling bij microsoft.de moeten annuleren door dat paypal gezeik. Ze konden het ook niet overzetten naar creditcard, dan moest ik gewoon opnieuw bestellen.

Nu maar even naar Nordhorn gereden en daar de One besteld. Krijgen er gelijk een mooi shirt en gratis blu-ray bij. Toch leuk.

14. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Haha exact hetzelfde verhaal bij mij! Ook naar MM Nordhorn gereden na het annuleren bij Microsoftstore.de:+
    Alleen mijn smaak over het T-Shirt verschilt met die van jou8)

15. Banweezy

Banweezy Kanyeezy

Leuk Bevonden:
    17
    Echt mooi is hij eigenlijk niet nee haha. Maar het blijft wel leuk! :lol:

Ik moet even wat rechtzetten trouwens, ik ben zelf niet naar Nordhorn gereden maar een paar vrienden van mij wel (ook voor mij). Omdat ik pas geleden geopereerd ben kon ik helaas niet mee. Zij zagen mijn vorige bericht en vonden dat zij de credits moesten krijgen dus bij deze. :+ Ik zal straks wel de Xbox op moeten halen want dan moeten die vrienden van mij naar school. :9

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  16. thepunisher

Leuk Bevonden:
    3
    Haha gelukkig kunnen wij 22 november met zekerheid de xbox one ophalen. Via online winkels is dat nog maar de vraag.:{

17. Spartacusss NL

Spartacusss NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De xbox one day one is nu ook uitverkocht bij Microsoft.de ik heb er 1 maar mijn paypal verloopt de 15e.en kan nergens een email vinden van de duitse support of nederlandse want wil nu meteen betalen met paypal en daar contact over op nemen.maar nergens is een mail adres te vinden.

18. ZeroDarkFive

ZeroDarkFive Member

Leuk Bevonden:
    0
  19. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    De meeste mensen hebben contact gehad via de live chat, deze is offline in het weekend. Ik geef je overigens weinig kans dat ze de betaling direct gaan innen, je bent zeker niet de eerste die het zou proberen.

20. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Ik heb geen CC, maar heb gewoon de CC van mijn vader gebruikt voor de bestelling. Blij toe, want paypal was verkeerd afgelopen. Dat gebruik ik namelijk wel (voor beatport enzo). :)

Deel Deze Pagina