Mijn ervaring is dat de eerste playthrough, en je wilt echt alles verkennen, je er ergens tussen de 10 - 15 uur over doet. Dit ligt aan hoe minutieus je op zoek gaat naar alle loot en daarnaast of een co-op buddy met je meespeelt (niet zozeer voor de moeilijkheidsgraad, maar het speelt wel een stuk sneller). In de helft van de tijd (zeg vijf a zes uur) er doorheen jassen is ook mogelijk, maar dan mis je veel.
Dat zeg ik ook in mijn vorige post, dat je loot en alles wel moet laten liggen als je er snel door heen zou willen. Later zeg ik dus nog dat het om looten en grinden gaat.
Was vandaag bij Mediamarkt en werd daar nog niet verkocht helaas. Anders had ik 'm zeker mee genomen.
Ik ben wel eens opgebleven omdat mailtje alvast maar gezien te hebben. Maar ja, mag wel wat eerder. Er zijn shops die je zelfs melden wanneer ze de verzendmail uit de deur doen. Was het niet consoleshop van Cool Blue die dat deed?
Heb de ps3 versie net opgestart. Maar beginfilmpje stotterde al en ook tijdens de gameplay. Kan niet eens normaal rondlopen zonder dat het mannetje schokt en dat zonder dat er ook maar iets op het scherm gebeurd. EDIT: Tjonge, screentearing ook
Al met al een zeer positieve Face-off toch Ja er is wat teveel tearing en er zijn wat framedrops maar zelf met de dikste drops op de PS3 blijft het > 40FPS En voor de rest is qua physics en belichting praktisch alles intact (op wat kleine details qua belichting op de ps3 na) Gewoon een hele solide port met een klein voordeeltje voor de 360 Ik zou me daardoor niet laten ontmoedigen om evt de ps3 versie te kopen als je vrienden die ook spelen of als je geen 360 hebt. Het is gewoon allemaal best positief Ik ga in ieder geval zeker de 360 versie even halen tussen de middag, ben helemaal overtuigd. Konden we van alle games op release dag maar zo'n Face-off krijgen
Ben benieuwd hoe hij loopt bij jou. Wordt nog niet veel wijzer op internet. Op het officiƫle forum nog maar 1 topic met iemand met hetzelfde probleem. Nog even aankijken anders retourtje naar bol.com
De oude. Deze kerel de nieuwe: http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/9792720792 Bij veel mensen loopt hij gewoon goed. Mijn poppetje schokt non stop