Ik ook niet, net al een World Boss gedaan en er knallen gewoon 20 man tegelijk overheen. Em hij was down in nog geen 30 seconden denk ik. In de Vanilla tijd van WoW deed je daar veel langer over, maar zoals dat met elke game gaat maken ook hier de developers bepaalde keuzes. Misschien is het bij een langer gevecht wel minder stabiel op de servers als er in eens 50+ man bij zo'n boss staan te vechten. Ik weet van een artikel dat ik rond de release van de laatste WoW expansion las het echt insane is qua dataverkeer op drukke dagen, maar zelfs op normale dagen. Bij de release van die laatste WoW expansion kostte het ook een data verkeer van 1500 terabye, 1.5 miljoen gigabyte dus, misschien wel meer, ken het artikel niet zo goed meer. Ik kan met met een gratis game als deze wel voorstellen dat je dan niet overal voor kiest. Het ene heel makkelijk, het ander moeilijker, maar altijd iets voor iedereen.
Aan de andere kant kun je in deze game geloof ik wel dingen voor echt geld kopen. Dat vind ik echt steeds minder worden, terwijl ik dat wel eens gedaan heb, items voor echt geld kopen. Aan de andere kant is het ook heel normaal in feite op de consoles.
Ach, vermaak me zo prima in de game en probeer nu Queensdale even te completen om weer een stukje verder te kunnen met mijn verhaal.
Laatst bewerkt: 3 sep 2013