[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    laatse dag van het event, morgen dikke patch weer :D ZIN AN!

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Komt er ook al iets van een expansion of krijgen we alleen content patches? GW I had 3 expansions geloof ik.

3. Looney

Looney Active Member

Leuk Bevonden:
    25
    Zal vast wel een expansion komen maar boeit mij eerlijk gezegd weinig :)

speel enkel spvp en WvW, vind het pve gebeuren jammer genoeg te casual en te weinig uitdaging. (vind ik dan persoonlijk)

World bosses zijn praktisch farm events, heb zelden een fail gezien tijdens zo'n event/world boss ding.

4. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik ook niet, net al een World Boss gedaan en er knallen gewoon 20 man tegelijk overheen. Em hij was down in nog geen 30 seconden denk ik. In de Vanilla tijd van WoW deed je daar veel langer over, maar zoals dat met elke game gaat maken ook hier de developers bepaalde keuzes. Misschien is het bij een langer gevecht wel minder stabiel op de servers als er in eens 50+ man bij zo'n boss staan te vechten. Ik weet van een artikel dat ik rond de release van de laatste WoW expansion las het echt insane is qua dataverkeer op drukke dagen, maar zelfs op normale dagen. Bij de release van die laatste WoW expansion kostte het ook een data verkeer van 1500 terabye, 1.5 miljoen gigabyte dus, misschien wel meer, ken het artikel niet zo goed meer. Ik kan met met een gratis game als deze wel voorstellen dat je dan niet overal voor kiest. Het ene heel makkelijk, het ander moeilijker, maar altijd iets voor iedereen.

Aan de andere kant kun je in deze game geloof ik wel dingen voor echt geld kopen. Dat vind ik echt steeds minder worden, terwijl ik dat wel eens gedaan heb, items voor echt geld kopen. Aan de andere kant is het ook heel normaal in feite op de consoles.

Ach, vermaak me zo prima in de game en probeer nu Queensdale even te completen om weer een stukje verder te kunnen met mijn verhaal.

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Ik hoop dat er deze keer wel eens wat interessantere drops zijn. Met Dragon Bash had je die coffers waar iets leuks in kon zitten. Die Kite Fortunes waren al een stuk minder, maar als je er genoeg verzamelde kon je er tenminste iets mee.
    Maar die Queen's Gauntlet tickets. wtf moet ik met die dingen. En je krijgt ze ook veel te vaak.
    Geen idee hoe het met de eerste Super Adventure Box was. Die had ik maar 10 minuten gespeeld...

6. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die tickets zijn voor de Queen's gauntlet :+ veel guildies hadden er veelste weinig zelfs. Als je Liadri hebt geprobeerd te killen terwijl je 8 light orbs dingen had je geweten waarom :p

Verder was dit juist HET beste loot event ooit, tijdens die random zone events spawnde er constant champions die allemaal exotic kistjes droppen :+

7. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    217
    Tickets uitgeven in de pavilion? ;)
    Maar ik heb ook nog een hele stapel van die dingen. Wel een drie-tal weapons skins gekocht in pavilion maar echt heel bijzonder waren ze niet.
    Wel jammer dat dit event afgelopen is nu, heel makkelijk om de monthly te halen met die portal attacks van Scarlet.

edit.. aah sufferd ben ik.. idd die tickets zijn voor de gauntlet. Die fights zijn best aardig trouwens. Alleen merkte ik wel dat mijn huidige fps het niet te doen was voor mij.

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ja, dat die zijn voor de gauntlet wist ik. Maar die gauntlet heb ik geen zin in. :p
    Wat zijn die dingen wat jij hebt zitten uitgeven dan? En waar precies?

huh, wat? waar? :+
    oh, wacht, bedoel je op die locaties wat rechtsboven aangegeven werden?

Misschien had ik er eens naartoe moeten gaan. 8)

Maar toch waren die kistjes van die random mobs niet zo interessant als normaal! :p Die coffers waren spannend om te openen, want wie weet wat erin zat? Een mini? Een wapenskin? Een backitem?

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Gister level 80 gehaald, ben op een gegeven moment maar gaan craften want werd het ''mapjes 100% maken'' een beetje zat. Nu door sparen voor exotics. XD

10. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Yep dat zijn die locaties. Zeer veel champions die spawnde. Om je een voorbeeld te geven van hoeveel, de champion monthly heb ik dus in 2 dagen gehaald bij die events. Volgende keer toch mee doen ;)
    Wat betreft de skins die je kon kopen, dat waren deze; http://dulfy.net/2013/08/06/gw2-sovereign-weapon-skins-gallery/
    (of misschien nog kan kopen, patch is vanavond toch pas?)

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, in het crown pavillion. Hoe kom je daar? :+ Was toch via een portal achter het waypoint? Die is er niet meer :p

12. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
  13. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    fuck dat. :+

En mijn klachten blijven staan. ;) Die drops zijn ook minder leuk hoor. Ik doe nu even veel als toen met Dragon bash etc, en tov toen zijn de drops gewoon lame.

Ik heb het dus over random mobs, niet over dingen die je gericht moet doen.

14. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Hoe kan je nou iets zeggen over de drops als je die events niet gedaan heeft? Ik had niets te klagen in ieder geval erover. Goed, niet alles was rare of hoger, maar ik heb aardig wat gold bij elkaar gekregen door al het andere spul.
    De drops in de rest van de pve wereld is niet echt aangepast door dit event behalve de tickets. Maar het ging juist om die pve/chaos events. En daar waren het zeker geen slechte drops imo.

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Ik heb toch niks gezegd over de drops van die events? Ik zeg tig keer dat ik het over random mobs heb. 8) Ik vergelijk zelfs de drops (coffers vs tickets) zodat er geen vergissing kan bestaan over wat ik bedoel, en toch vergis je je! :+

16. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Ik vergis mij nooit!, ik heb alleen soms net niet gelijk......O-)
    Tja, als je niets met die tickets doet dan is het idd minder. Maar ik denk dat het verschil ook is dat er eigenlijk min of meer 4 events tegelijkertijd waren. Pavilion, Gauntlet, Chaos en Vorpp. De random drops waren voor Gauntlet en de loot was te halen in Pavilion en Chaos zeg maar.
    Maar waarom heb je daar niet aan meegedaan?

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Geen zin in. :p Ik zag wel zo nu en dan staan dat er in gebied X minions oid aanwezig waren, maar ik was dan met mijn eigen ding bezig en had er geen behoefte aan om er snel naartoe te gaan. Ik vond ook die 'events' om die poorten naar de ballon open te laten gaan voldoende om me bezig te houden.

Ik zit trouwens op 69 laurels. Chauncey, here I come! :+

18. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Jammer hoor, want ze waren zeker wel leuk om te doen. Jammer alleen dat tegen het einde de meeste aan het farmen waren waardoor het doel niet altijd gehaald werd. Wat mij totaal onlogisch leek aangezien het beste loot (lees meeste champs en drops) aan het einde kwamen.
    De ballonnen heb ik snel afgehandeld. Vond ze op de lange duur niet echt heel leuk meer. Dan vond ik die torch runs e.d leuker. Al met al was het geen slechte event reeks imo.

edit,
    Ik heb naast Chauncey nu ook die witte kitty :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Het was trouwens wel leuk geweest als er meer dan 4 torch races waren geweest. 1 per gebied/zone bv, ipv alleen in Divinity's Reach.

En een witte kitty? Hoe kom je daar nou weer aan? :+ Is toch niet via die laurels? Black Lion dinges?

20. Peter OtH

Leuk Bevonden:
    217
    Dat ben ik met je eens, waarom niet gewoon 2 a 4 per stad.

haha nee, kitty was te koop bij black lion. Kon die niet laten gaan, jammer alleen dat je geen 2 pets gelijk bij je kan hebben.

Trouwens wel een massive fail imo. Ik support Anet zo nu en dan door gems te kopen voor tja, spul. Ik had dus al een keer een flame dye gekocht en daar netjes een flame dye uitgekregen. Vervolgens een setje van 5 gekocht en geen enkele flame dye, alleen maar normale. Melding van gemaakt, krijg ik deze reply
    Dus setjes flame dyes verkopen waarbij er dus een grote kans is dat er geen flames in zitten. Bedankt Anet, ik zal jullie nog een keer supporten. Volgende gems worden dus van gold gekocht en niet meer van echt geld.

Deel Deze Pagina