Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wel geinig die Phablet (wat een naam ook :lol:) maar waar moet je dat gevaarte nou laten als man? Een heuptasje dragen? :+

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Ziet er straks uit, maar damn 6" dat past niet in m'n broekzakje :)

3. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Inderdaad, als je bijvoorbeeld de hele dag een schoudertas met je meedraagt en een oortje inhebt lijkt me zoiets echt tof maar als je alleen je broekzak hebt om je toestel in op te bergen is dit wel erg huge.

4. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    Remcom00 weet alles van 6 inch. :+ Maar het is echt té aan het worden. Laatst ook met die Galaxy Mega lopen spelen... echt wat moet je daarmee? Formaat S4 is echt de max voor mij hoor, maar goed dat vind ik. :)

5. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hoewel ik natuurlijk heel happy ben met mijn toestel mis ik mijn oude gsm alleen al vanwege het formaat. :+ (en touch werkte beter)

heeeerlijk compact.

6. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Haha klopt vind het zelf ook niet normaal dat het allemaal steeds groter moet worden halve tablets worden het vandaar de naam Phablet. Ik hoop dat ze gewoon nog steeds onder de 5" blijven verkopen vind mijn 920 nog net handzaam maar groter moet het echt niet worden.

Vroeger noemden ze het koelkasten als je met een grote telefoon liep, nu is het blijkbaar hip.

7. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Heeft er iemand ervaring met de 8s van HTC?

8. LDawg

LDawg Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Kan ik de resolutie van mijn foto's ook ergens instellen? Ik hoef geen 3000x2000 foto's :p

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169

Wat een ding he niet normaal! :9
    Deze maand weten we meer over de 1520.

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Weet iemand iets van dual-sim voor Windows Phone? Ben een tweet van Nokia tegengekomen en dat is alles.

11. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Microsoft koopt Nokia!

http://thenextweb.com/microsoft/201...ivision-license-patents-and-mapping-for-7-2b/

12. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ben benieuwd wat dit gaat betekenen!

13. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Die afbeelding is geniaal 8).

14. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    ja ik lag in een deuk toen ik hem zag :D

15. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Wat dit allemaal gaat betekenen weet niemand nog maar heb er een hard hoofd in :x

16. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    :lol: Dat plaatje!

Eigenlijk is dit al zo duidelijk als wat, MS gaat Apple achterna ze willen denk ik maar 1 merk hebben voor hun WP telefoons en dat is Nokia. Nu al ruim 80% van de WP telefoons is Nokia en zeg nou zelf wie wil er nou een HTC of een Samsung (en dan nog niet te spreken over die Chinezen rommel die er is of er aan gaat komen). Koop je een Lada of een Ferrari (en dan heb ik het uiteraard over bouwkwaliteit!)?

Dit was al best duidelijk Microsoft heeft gekeken welk bedrijf goed presteerd met WP en dat is Nokia, maar andersom dus ook. Want Nokia had nu al niet meer bestaan zonder Microsoft.

17. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    HTC HD7 was anders een prima toestel, en de WP8 versies zijn ook prima. Ze hebben duidelijk gecommuniceerd dat voorlopig de deur voor anderen ook openstaat, ik verwacht niet dat dat snel verandert.

Het past bij de nieuwe richting van MS, dat ze een devices and services company willen worden. Ze hebben de Surface en de Surface Pro, maar tegelijkertijd draait Windows 8 (RT) op andere tablets. Nu hebben ze Nokia telefoons, maar ook WP8 op andere devices. Best of both worlds, ze combineren eigen hardware (Apple) met beschikbaarheid oip meerdere devices (Android). Bovendien kan Nokia nu niet stiekem meer een eigen OS aanleveren en het Windows schip verlaten.

18. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt de HD7 (sinds het begin van WP7 gehad) was oke maar qua bouwkwaliteit toch echt niet in de buurt van de 920 die ik nu heb. En zeg nou zelf Samsung en HTC hebben zich nou niet echt ingezet op WP8, vooral die laatste heeft naar mijn inziens een verkeerde keuze gemaakt en teveel op Android ingezet en nu zijn ze flink in de problemen.

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    WP = Nokia, als iemand vraagt welke WP hij of zij moet halen dan is dat altijd een Nokia. Er zijn eigenlijk geen goeie redenen om juist voor een HTC of Samsung te gaan.

20. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    De HTC Titan vond ik een prima mid-range toestel, maar het is een wereld van verschil met Nokia inderdaad.

Ben benieuwd. In sommige berichten lees ik zelfs dat Nokia nu geen telefoons meer gaat maken, waar slaat dat op? 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina