Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Gaikai ziet toch alleen op een cloudplatform waar PS games van vorige generaties gekocht kunnen worden? Volgens mij heeft het verder niks te maken met de snelheid van PS4 downloads. Ik neem toch aan dat Sony dat allemaal wel voor elkaar heeft.
     
  2. MieZ

    MieZ Avaholic

    Berichten:
    638
    Leuk Bevonden:
    8
    Heb vorige week m'n PS3 Slim 250gb met 1 controller en 7 exclusive games (niets recents) verkocht op marktplaats voor €200. Het kán dus wel :cool:
     
  3. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  4. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Volgens mij zijn dit screen grabs van een stream ofzo, toch? zou dit wel als echte screens willen zien :) Wordt wel erg mooie game infamous second son, Feb 2014 ;)
     
  5. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    @ kevf dus jij vind een zooi tracks en auto's minder, geen photo mode, geen split screen zo goed als volledige game? Snel tevreden zeker :)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Split screen zit er uberhaupt niet in toch? Daarnaast speel ik nooit split screen.

    Verder meldt hij dat het slechts enkele auto's en banen betreft. Photomode kan mij ook gestolen worden.

    Dus ja dat vind ik een zo goed als volledige game.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ligt er ook aan of je zelf al veel racegames speelt. Ik zou er persoonlijk niet tevreden mee zijn omdat ik gewoon elke feature en auto zou willen hebben. Maar als je zelf niet zoveel race games speelt is een iets wat slankere versie van een racegame al snel prima!
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dit spel is gratis bij +.....ik zie even niet in hoe je met een paar banen en een paar auto's minder niet tevreden zou kunnen zijn.

    Idd kut Sony met hun gratis games 8)
     
  9. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Driveclub doet me erg weinig moet ik eerlijk zeggen. Heb eigenlijk alleen maar solo races gezien daarnaast. Vind de game sowieso wat lo-key qua aandacht. Als ik Forza 5 tegenover Driveclub zet, dan blijft er toch weinig over van Driveclub. Grafisch ziet het er ok uit, maar Forza 5 is toch echt the next level.
     
    Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Tuurlijk gratis is gratis. Maar ik zou dan bij betalen om de rest te unlocken, en jij zou dat niet doen. Zo bedoelde ik het meer. Niet dat ik geen gratis game zou accepteren! 8)
     
  11. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Als ik dan voor een racegame zou gaan op de PS4, dan zou ik eerder NFS Rivals halen dan Driveclub. Lijkt op een toffe game die goed in elkaar steekt. Denk dat je daar meer fun mee hebt dan met Driveclub.
     
  12. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Sony Will Show “More than Ten” PS4 Titles at Tokyo Game Show, More than Fifty Overall

    http://www.dualshockers.com/2013/09...s-at-tokyo-game-show-more-than-fifty-overall/


     
  13. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Is driveclub dan een soort van F2P game? Waarbij je alles nog moet kopen? Of komt dit later?

    Beetje a'la KI?
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Draait KI niet op 1080p60fps?

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=667573

    Dat was toch al bevestigd?

    edit:

    Nope, daarom postte ik mijn link. Driveclub is zo goed als volledig en gratis. KI bevat slechts 2 karakters en de rest zit achter een paywall.
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Het lijkt inderdaad een beetje op KI in de zin dat je de rest van de missende features erbij moet kopen. Maar het is alleen bij PS+. Als je geen + hebt moet je de game gewoon kopen.
     
  17. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  18. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Hadden we echt anders verwacht? (gaikai)

    Ki is 1 karakter in het rooster maar wel de volledige game, voor 20.- krijg je de rest van de karakters. Vind het een prima prijs voor zo'n type game en een fijne instapprijs. Wel zonde van de 1080p, maar 60fps is wel belangrijker.
     
  19. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik had er eerlijk gezegd nog minder van verwacht, had niet gedacht dat het ooit echt zo gebruikt zou worden als wij allemaal hoopten

    maar dat het daar nu wel op lijkt en ze Europa dan de vinger geven vind ik wel zuur
     

Deel Deze Pagina