[XOne] Grand Theft Auto V [Deel VIII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 29 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjaakie1987

sjaakie1987 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    beetje vaag op de site staat dat je de used waarde krijgt dus of je hebt 28 keer fifa 10 ingeleverd of je bent.opgelicht

Verstuurd van mijn GT-I9001 met Tapatalk

2. xboxz

xboxz Sinaasappelsap

Leuk Bevonden:
    4
    inderdaad! ik verkoop mijn games trouwens altijd via bol.com!

Ik had toen o.a. Halo 2 voor €30,- verkocht en Star Wars BF II voor €32,95. Veel mensen kijken niet verder dan bol.com. Doe dit trouwens alleen bij games die niet 2e hands wordt verkocht of alleen bij hoge bedragen verkrijgbaar zijn, want bijvoorbeeld Brothers in Arms Hells Highway krijg je nog geen €5,- voor die game. Echt een aanrader als je oude games verkoopt

Bewijs:

Ook al gaan er wat bemiddelingskosten af, je krijgt toch een hoop geld voor je games.

Laatst bewerkt: 3 sep 2013
  3. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Ja of je verkoopt ze gewoon via Marktplaats..

Levert mij nog altijd het meeste op.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
  5. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Staan al een half jaar op de bazaar.... en tevens ook al paar keer op MP en eraf gehaald wegens geen interesse.

C&C3 Tiberium Wars
    Fifa World Cup
    Pro Evo 2008
    Condemned 2
    Red Faction Guerrilla
    Red Faction Armageddon
    Warhammer 40k Space Marines
    C&C Red Alert 3
    Splinter Cell DA
    Splinter Cell Conviction
    FIFA 12
    Bourne Conspiracy
    FEAR

Allemaal crap waar ik vanaf wilde en niemand wilde hebben. Wie wilt nou oude PES en FIFA. Ik zou zeggen als je nog troep hebt liggen, pak nu gewoon je verlies anders blijft het in je kast. Ik moest nog 30 betalen voor gta en heb het mooi hiermee betaald.
    Next gen komt er ook weer aan, ruimte nodig en kan je wel zeggen je krijgt er niks voor, maar een half jaar proberen te verkopen en ruimte nodig hebben schiet je echt niks mee op voor die 10-15euro die ik verlies maakt.

6. Seh

Seh Guest

Van vandaag naar de 17e:

7. RaouLioo

RaouLioo Active Member

Leuk Bevonden:
    1.443
    Zit iets in maar ik ben het niet eens met het artikel.

In the real world, have you ever walked down an unfamiliar street while consulting your phone's GPS? You're wandering along, intently following the progress of the little blue arrow on the screen, until you trip over a curb and finally look around, at long last getting a sense of where you are actually standing

Uh ja. Ik kom zo vaak in steden waar ik totaal niet bekend ben. En als ik dan van punt A naar B moet gebruik ik altijd Google Maps tijdens het lopen om er te komen. Zo vreemd is het ook niet.

Tegenwoordig rijdt ook bijna iedereen op navi. Dus de minimap is redelijk logisch.

Maar wat de vijanden op de minimap betreft volkomen mee eens. Tijdens Far Cry 3 heb ik dit ook uitgezet aangezien je precies zag welke vijand waar zat. Verrassingseffect is er dan wel af.

8. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Sowieso handig om een aanbetaling te doen bij de MediaMarkt voor de CE. Mij werd daar namelijk vertelt dat ze de klanten die de game al betaald hebben of een aanbetaling hebben gedaan voor de CE voor worden getrokken dan de mensen die dat niet hebben gedaan. Stel Jan heeft em vorig jaar al gepreorderd maar geen aanbetaling gedaan en Piet heeft em gister gepreorderd maar wel een aanbetaling heeft gedaan. Zal alleen Piet hem krijgen als maar 1 kopie van de game binnen krijgen.

Beetje lame vind ik though maar zo is het mij dus vertelt. Want ik wou een reserve kopie daar reserveren maar uiteindelijk maar niet gedaan. Want ik had em ook al online gepreorderd. En ze hadden al een mega stapel met pre-orders liggen voor de game.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Maar als je een weekje speelt ken je de weg wel beter gok ik. Dan ga je echt op herkenningspunten letten.

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ok bedankt man. Goed om te weten, want dan ga ik er wel achteraan effe. Geen zin in verrassingen.

11. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ik ben met een aantal vrienden een paar weken terug ook naar de MM gegaan om de SE te pre-orderen, en toen moesten we ook een aanbetaling doen. Weliswaar van € 0,01 per persoon, maar toch :9.

12. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Mja....kan leuk zijn?

Zal vast vergelijkbaar zijn met het WiiU feest wat Nintendo gaf...allemaal bekende onzin zoals YesR and troep...nee dat wil je graag live zien!

http://www.gamekings.tv/videos/gamekings-showcase-the-gta-v-edition/

13. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Dat is echt gewoon niet meer dan logisch. Je zal maar aanbetalen en een gast die geen werk heeft (ik noem maar wat) zal er om 10u zijn en jouw ce kopen. Game mania moet dat ook tegenwoordig. Moest ook mn batman aanbetalen

14. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Vind eigenlijk dat, dat niet moet uitmaken als je de game gereserveerd moet het gaan om first come first served. Als ik em een half jaar geleden al zou hebben gepreorderd ga je er vanuit dat jij van een kopie verzekerd bent. En hoe later je komt hoe groter de kans is dat je em mis loopt. En dan moet het niet uitmaken of je het om 10u sochtends komt halen of pas om 5u tegen sluitingstijd.

Enige voordeel is wel voor de winkel dat je zo eerder mensen afschrikt die een "reserve" bestelling doen en die uiteindelijk nooit komen ophalen. Zoals ik nu wou doen. :+
    En meer kopies hebt voor mensen on day one die wel daar de game willen halen.

15. McSparkle

McSparkle Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.189
    Veel mensen zetten zichzelf bij meerdere winkels op de lijst om zeker te zijn van een exemplaar. Als meerdere mensen dit doen blijft de winkel met gereserveerde exemplaren zitten die nooit iemand komt ophalen. Daarom vind ik een aanbetaling ook niet meer dan terecht.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er zijn nog steeds mensen die niet geloven dat de trailers echt van de PS3-versie zijn, zelfs niet de gameplay en GTAO video. Omdat de anti-aliasing te goed is en weet ik veel allemaal. Zal wel aan mij liggen dan, want het is erg mooi, maar echt niet onmogelijk mooi. Daarnaast waren alle gameplay videos van RDR en MP3 ook geen trickery. Iemand hier die gelooft dat het niet klopt?

17. RemcoM

RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

Leuk Bevonden:
    2.043
    Nou, eerst zien en dan geloven.
    AA (anti-aliasing) is namelijk enorm zwaar, probeer maar eens met een PC game, steeds de AA hoger zetten en kijken wat het met je FPS doet.

18. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.347
    De nieuwe roast van comedy central is brought to you by Gta 5.:+

19. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    True true. Maar de AA was al heel ok in RDR, dus het kan wel verwacht ik. Ze hebben die engine ook volledig onder controle nu.

20. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Is echt bullshit hoor, mensen werken.. hebben andere dingen te doen dan hun exemplaar om 10u sochtends halen. Snap niet dat je dat niet kan inzien

Vooral met CE's. Die blijven vaak weken en als iemand die niet ophaalt de eerste week zit de winkel ermee. Daarom moest ik bij GM mn Batman gaan aanbetalen. Vroeger hoefde dat niet

Wie dan? Zeker Xbox fanboys die het PS3 niet gunt? :p

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina