Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Elke MM krijgt gemiddeld 50 PS4s op de launch.

    En bij MediaMarkt én Saturn zijn de gegarandeerde pre orders volledig uitverkocht

    Bij sommige winkels is zelfs de hele 2e levering uitverkocht.

    2e levering komt (eind dec/begin 2014)

    Dat is wat ik op internet lees overal. We zullen het wel zien.

    De Wii (2006) was bij de release ook vrij moeilijk te verkrijgen (als je geen pre-order had)
     
  2. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Zeg maar gerust onmogelijk :mad:
     
  3. Peter OtH

    Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

    Berichten:
    3.521
    Leuk Bevonden:
    217
    Vergeet het maar jongens, de strijd is gestreden. Als dit doorgaat dan is het voorbij met de One en zeg dan maar 'welkom in mijn huis PS4' :cool:

    http://www.polygon.com/2013/9/3/4689062/timesplitters-rewind-is-in-development-for-ps4

    \o/\o/
     
  4. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.980
    Leuk Bevonden:
    3.323
  5. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Haha denk je? Echt niet hoor
     
  6. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Inderdaad, met de release van de Wii was ie overal uitverkocht, als overal de pre-orders al ''uitverkocht'' zijn, tsja dan lijkt het me sterk dat je zomaar even naar de Intertoys kunt gaan om een Ps4. Al zou ik het voor de grap wel kunnen proberen :+ maar dan heb ik een ps4...
     
  7. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Enige kans die je hebt om een winkel in te lopen en een losse PS4 te scoren is als er een pre-order geannuleerd is en er geen volgende openstaande pre-order op de lijst staat. Voor zover bekend krijgen winkels enkel een bepaald antal pre-order uitgeleverd, geen losse units. Zelfde geld voor de 2e levering in december, dat zijn enkel pre-orders.
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Sell it
     
  9. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Kan ook nog ja, alleen zal de verleiding dan heel erg groot zijn om de console te houden.
     
  10. dinjooo

    dinjooo Active Member

    Berichten:
    540
    Leuk Bevonden:
    32
    En toch geloof ik dat niet.. Of is dat ECHT bekend gemaakt via officiele kanalen? Dus niet via via via op een site die het viavia gehoord heeft.. Want anders kan ik het me echt niet voorstellen. Ze maken reclame voor de nieuwe generatie console's. Mam en kind kijken tv en zien de reclame's. Moeder denkt; oh leuk kado voor kerst/sinterklaas/whatever en gaat naar de winkel. Dan kan een Sony of een Microsoft het niet maken door te zeggen dat het alleen maar via pre-orders kan en moeder en kind eigenlijk maar moeten wachten tot ergens volgend jaar wanneer ze eindelijk eens een fatsoenlijk aantal console's hebben kunnen verschepen. Kortom, ik denk echt dat er daadwerkelijk wel ergens een console te scoren is op releasedag.
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    double
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ze kunnen toch niet heksen. De preorders zijn zo hoog. Geloof het nou maar, geen dag 1 consoles in de winkels. Het is tevens ook bekend gemaakt via officiele kanalen. Vandaar dat er een algehele tweede levering in december is. Waarom zouden ze anders hebben gezegd dat winkels een twee levering krijgen.
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  13. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    Mijnslimmehuis.nl is trouwens ook uitverkocht nu.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    niemand kent die site! Ben zeer benieuwd wie hem daadwerkelijk van daar krijgt
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  15. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    ....



    Een gozer paar pagina's hiervoor vroeg dat zich af. Dus hou aub is op met zeuren.
     
  16. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Niet echt een professionele naam voor een webshop. :+
    @ Oneshot- Lol, volgens mij weet je niet wat zeuren inhoud?
     
    Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  17. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    1e levering (29 nov) is overal uitverkocht
    2e levering (eind dec) is ook bij veel winkels uitverkocht (als ik de berichten op internet moet geloven)
    3e levering (begin 2014)

    Ik zou in ieder geval geen pre-order plaatsen bij bol.com. Daar hebben al zoveel mensen een pre-order geplaatst.

    Ga gewoon naar je plaatselijke gameboer. En kijk of er nog plek is voor de 2e levering. En dan gewoon pre-order plaatsen.

    Dan heb je de PS4 met een beetje geluk voor kerst in huis (of een paar dagen erna).
     
  18. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Zeuren? Jij bent echt raar bezig de laatste tijd.
    Overigens zou ik dus echt niet bij die website bestellen, is erg onbekend natuurlijk..
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hmm ik ga wel ff rondbellen dan... Jammer dat ik er zo laat achter kom, heb afgelopen jaar niks met games gedaan :p.
     
  20. RogierM

    RogierM Active Member

    Berichten:
    684
    Leuk Bevonden:
    31
    Als je googled zie je dat mensen 4.5 van 5 voor die site service geven. Echter staat er wel bijvoorbeeld dat ze niet altijd goed communiceren als iets uitverkocht was... Dus success
     

Deel Deze Pagina