Nouja, lelijk is het niet. Is alleen duidelijk current-gen, ziet er gewoon nog goed uit. Hoe dan ook zie je wel veel weg van Assassin's Creed. Zelfde engine? In ieder geval veel animaties overgenomen.
Ik vind het ook niet zo mooi hoor... vooral erg kaal! Niet eens alleen in verhouding met next gen. Als je kijkt naar Ass. Creed III, dat ziet er fantastisch uit. Dat heb ik bij deze titel nog niet. Als het dezelfde engine is, dan hebben ze of de engine gedowngrade of de filmkwaliteit is ondermaats, of ze hebben gewoon een verkeerd stukje van de game laten zien.
Wie zegt dat dit recente footage is? Dit is niet eens een officiele video van Ubisoft. Waar komt deze dan vandaan?
Nja, Ubisoft kun je toch imo niet serieus meer nemen. Watch Dogs is vooralsnog de enige game die ik zou willen hebben voor next-gen dit jaar, maar echt hyped ben ik er ook niet meer om. Allemaal een stuk minder geworden sinds de reveal, reden waarom ik The Division vooralsnog ook niet serieus kan nemen.
dat zijn vaak punten die in een eventuele tweede deel vaak opgepakt worden. Desalniettemin is het wel jammer idd
[yt]bRMqE9yPDpc&[/yt] Bleh, zie dat Xbox.com deze vid wel erg laat gepost heeft... Anyway, ziet er interessant uit.
Tjezus...voor de zoveelste keer deze footage weer. Kom op Ubi kom met iets nieuws. We hadden deze 'missie' al gezien nog dik voordat E3 begon en bij GC was exact dit er. Meh.