Ik vond TLATD maar kut vergelijken met de Balad of Gay Tony. Sowieso vind ik die gangster vibe veel doper, vond het motor rijden maar kut.
Doe maar. In ACIII zag je dat al dat het varen op schepen fucking awesome was. Wacht nog steeds op een awesome piraten game, doe maar Rockstar.
Het is dat ik wat GTA-moe werd, maar ik vond TLATD ook heel erg tof. Vooral verhaal-technisch. Gay Tony nog niet echt gespeeld, alleen de eerste missie. Gelijk een boot opblazen met een heli Dus binnenkort maar is verder spelen.
Je had op de oude xbox ook echt een vet piratenspel, Pirates of the Carribean, alleen had dat niets met de films te maken. Maar dat was echt een vet spel, daar zat ook alles in, scheepje varen, rondlopen, schieten, zwaardvechten. Ik weet zeker als Rockstar dat doet dat het nog 100 keer vetter is.
FF vraagje: ben nu bezig met nieuwe playthrough, maar heb de DLC nooit gespeeld. Is het dan handig om die DLC nu snel te kopen en te installeren en dan weer lekker verder gaan met de story? Heeft de DLC nog invloed op de normale gameplay of is het echt alleen extra missies en verder niks?
Je speelt met andere personages met de DLC, heeft voor de rest niets met de normale missies te maken.