[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Vaag wou net verder gaan na gisteren en heel mijn save was niet te vinden, dus kan ik weer overnieuw beginnen. Anderen daar ook last van gehad?

2. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Hierboven blijkbaar meer. Is mooi kut dus.

3. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Demon Hunter is echt een aanrader. Ik stoomwalsde zelfs op nightmare met gemak over mijn tegenstanders heen. DH is een DPS monster en hij heeft nog geweldige complementaire skills ook.

EDIT: Die savegame bug lijkt mij best heftig. Heeft Blizzard daar al een statement over gemaakt?

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  4. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja inderdaad vanavond als ik stop voor de zekerheid ook maar ff een dubbele save maken op HDD en op een USB stick. Geen idee of dat werkt, maar valt te proberen. Gister had ik er nog niet zolang opzitten vandaag wel en zou zonde wezen als ik morgen weer opnieuw kan.

Heb nu overigens voor Baberian gekozen aangezien ik opnieuw moest.

5. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    voor de mensen die hun save kwijt waren, hebben jullie cloud saves aan staan?

ik heb mn save net geladen , kon gewoon meteen verder (heb geen cloud saves)

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben net gestopt kon niet copy doen op USB dus morgen maar afwachten heb vandaag 7 uren gespeeld dus hoop niet dat ik morgen weer opnieuw kan.

7. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Ben dus ook opnieuw begonnen, level 15 weer. Save kun je niet backuppen (geen copy mogelijkheid). Heb hem nu in de cloud gezte in de hoop dat hij dan niet weer geerased wordt... fingers crossed.

Maar is obviously een bug, die ze snel moeten squatten. Geen leuk iets als je level 60 char ineens weg is ...

EDIT
    de savefile is er dus na het verlaten vd game nog wel. Als ik er morgen weer last van heb, dan gebeurt het tijdens het starten van de game ...

Laatst bewerkt: 4 sep 2013
  8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Had je Hardcore aan staan ofzo? :+

9. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor wapens moet je vooral kijken naar de hoogte van de DPS en attack speed. Ook bij wizards en Witch docters aangezien je magic attacks ook van de attack speed afhankelijk zijn.

Verder qua magic is het per class afhankelijk, voor op het begin:
    - Barb: Strenght+ Vitality
    - Monk/ Demon Hunter: Dexterity + Vitality ( Monk meer vit nodig dan DH)
    - Wizard/ Witch Doctor: Int+ Vitality

En dan heb je nog extra damage plus dingen met attack speed en items die damage toevoegen.

Zodra je op Nightmare/Hell/Inferno komt moet je ook gaan kijken naar Magic resistance gear en voor sommige classes ( DH, Barb en Monk) ook naar Life on hit. Belangrijk is ook dat je + Movement speed op je boots hebt. Zo zijn er voor iedere class dingen waar je op moet gaan letten als je het op hogere moeilijkheidsgraden wilt overleven.

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Vind het apart dat Strenght weinig van invloed is voor Monk. Zou je niet verwachten bij hand to hand combat.

Speel nu Wizard. Wel leuke class maar ben wel echt aan het spammen. Heb je dat met alle classes?

Waar moet ik eigenlijk op letten bij de Blacksmith? Staat vaak armmor plus 2 magic properties. Dan maak ik het en is het plus strength bijvoorbeeld en plus 2 armor.

Hoe kan ik zien voor ik hem een recept leer of het goed is voor mijn Wizard?

11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat ze voor Dexterity hebben gekozen, omdat de Monk meer een snelle hand to hand is en meer Dodge en dergelijke nodig heeft.

Spammen is wat je bij elke class doet, vooral op het begin. Later in het spel zul je meer uit moeten kijken en zul je als wizard zijnde de sterkere tegenstanders moeten 'kiten' (Aanvallen, stukje rennen, aanvallen)

De blacksmith is altijd een kleine gok. Aangezien de +magic properties Random zijn. Dit hebben ze wel enigzins aangepast en zou nu beter moeten werken. Op de PC was het op het begin van het spel te random en kreeg je bijna alleen maar troep.

Op wapens en armor die niet class specifiek zijn is er altijd een kans dat je bijv. strenght erop krijgt en niks eraan hebt, maar je hebt ook class specifieke items. Bij de wizard zijn dat Orbs, Wands en speciale Wizard hat. Op deze items hebben ze de randomheid aangepast dat je sneller wizard specifieke stats erop krijgt.
    Mocht je een item maken en hij is niet goed voor de wizard, maar wel voor een andere class. Bewaar het in je stash, mocht je die class gaan spelen dan heb je dat item alvast.

12. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Goede info. Bedankt voor de tip van de stash

13. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    18.006
    Barbarian blijft de tofste, later in de game kan je fking Super Saiyan 3 worden.

14. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Is Inferno op de console ook generfd zoals op pc? Of doen ze dat later pas?

Op pc speel ik graag met mn wizard en monk. Monk vooral coop, is meer tankbuild, maar nu is het allemaal te makkelijk.

Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk

15. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Spel is net uit. We moeten eerst de game uitspelen om überhaupt inferno te kunnen starten.

16. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal sowieso een stuk langer duren voordat iemand inferno uitgespeeld heeft dan op de pc het geval was. Op de PC zaten skills/stat combinaties erin waardoor je praktisch onsterfelijk was. Nu er geen Auction House is zal het nog langer duren en zul je veel meer moeten gaan grinden/traden.

17. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Valt wel mee vermoed ik. De drops zijn beter waardoor AH overbodig wordt.

18. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Drops zijn iets beter inderdaad, maar het is nog altijd een kwestie van geluk, het loot systeem is nog altijd niet wat het moet zijn. Als je alleen speelt moet je toch flink grinden. Online met je vrienden kun je nog loot uitwisselen.
    Inferno is inderdaad generfed en het heeft ook geen Monster power levels, maar gewoon de standaard moeilijkheidsgraden die je ook op normal, nightmare en hell kan kiezen. De console versie is dacht ik tot patch 1.7 geupdate.

19. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Valt me wel op dat quest rewards speciaal voor mijn class zijn en van goede kwaliteit. Boss drops ook.

20. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat klopt, dat hebben ze dan ook aangepast. Bij boss drops is de loot het beste als je de baas voor het eerst doet. Daarna zal de loot minder zijn als je geen hoge magic find hebt.

Deel Deze Pagina