Typisch Sony weer want ik moest eerst een update van bijna 1,2GB downloaden Heeft Sony iets gedaan met de instellingen want het downloaden wordt niet onderbroken toen in de PSVita in de slaapstand ging ?? Dat soort dingen doet mij helemaal niets. Ik koop een game die ik leuk vind , zal me een worst wezen wat de andere er van vindt.
Gisteren wederom met een paar man de MP gespeeld; Ongelooflijk hoe soepel en zonder enige vorm van lag deze game speelt....goed teken voor de PS4 straks! SP ook een stukje gespeeld, en speelt ook heerlijk.....beste Killzone tot nu toe wat mij betreft.
Merk dat PSN de laatste weken steeds beter loopt. De server is veel stabieler geworden met de komst van de PS4.
Echt? Ik heb de laatste tijd juist (nog) meer problemen. Dat ik gewoon van PSN afgetrapt wordt, mijn trophies niet kan bekijken etc.
Ik heb geen problemen met PSVita en PS3 , de downloads vliegen hier naar binnen. Ben nog geen rare problemen tegen gekomen met PSN. Heb alleen een extra router moeten plaatsen omdat de verbinding tussen de Ziggo (kabelmodem) en PS3 steeds weg viel. Met een simpele Sweex router heb ik het probleem kunnen oplossen want ik heb geen zin om de kabelmodem 4x per week te moeten resetten.
Hoe? Serieus, ik wil het best checken want je kan zeker gelijk hebben, maar waar begin ik? Wat moet ik bekijken?
Welke kabelmodem heb je gekregen van Ziggo. Ik heb hier een Cisco EPC3925 EuroDocsis 3.0 2-PORT Voice Gateway. Als de PS3 >24uur geen verbinding maakt met de Cisco dan krijgt de PS3 zowel via UTP als Wifi geen ip-adres meer. Het gebeurt ook dat tijdens het "gamen" dat ineens de verbinding weg valt. Het gekke is dat ik alleen problemen heb met de PS3 , alle andere apparaten in huis werken normaal. Heb nog een Apple Airport Express in brug-verbinding staan met de Cisco maar de PS3 krijgt dan ook geen verbinding met de Express. Moet eerst de Kabelmodem opnieuw opstarten. Volgens mij heeft Kevf de zelfde problemen bij Ziggo.
Ambit = Ubee. In het forum van Ziggi staat helaas ook heel klachten over deze modem. 1). Wegvallende verbinding. 2) Kabelmodem wordt heel heet.
We hebben de monteur ook al een paar keer laten terugkomen, en hij erkende de klachten, zag ook dat er iets mis was, maar kon er niks aan doen, dus hebben we maar pech gehad. Al lijk ik nog de meeste problemen te hebben tov de rest van het huis.
SinglePlayer was vet, in 1 ruk doorgespeeld. 5uurtjes over gedaan totaal. Mooie belichtingen en omgevingen, speelt lekker weg. Het verhaal tja dat is gewoon iets wat je van een shooter kan verwachten niet echt boeiend. De punten die je behaald en de rang met Singleplayer tellen ook voor multiplayer. Dus toen ik multiplayer opstarte had ik tot mijn verbazing al 4 loadouts, en alle guns die ik met singleplayer had geunlocked.\o/