Windows Phone [deel 3]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Excess-Denied, 30 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Nee jij mij!

2. Excess-Denied

Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    169
    Oh sorry mijn welgemeende excuses dan dat ik je 'gast' heb genoemd appie, is niet echt uitschelden of beledigen is misschien iets wat je nog in Utrecht hoort weet niet hoe dat zit in Ganderen... ;)

En ik kan er echt niks aan doen maar heb totaal niks met Chinese merken, ik zou het niet kopen heb twee HTC's gehad Diamond en HD7 was ook weer genoeg. Zelf zou ik het helemaal niet erg vinden als alleen Nokia overblijft bij WP8 oftewel een soort van Zune HD onder de smartphones...

3. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66

---​

Wel jammer dat er op de nieuwe toestellen geen Nokia meer komt te staan, na al die jaren van verranderingen ga ik dat denk ik toch wel het meest missen.

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  4. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Klopt ik ook, zoals ik eerder al zei heeft Microsoft & Windows nou niet echt een beste naam in Europa bij veel mensen. Dus hoop dat MS dit niet zo groot (Microsoft of Windows) op de plek waar nu Nokia staat gaat zetten.

Edit: je plaatje doet het niet? :9

5. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Volgens mij gaan ze gewoon Lumia's heten.

Ga sowieso nog even een paar maanden wachten met de aanschaf van een nieuwe WP, nu er zo'n struikrover van Microsoft achter het stuur staat heb ik zo het gevoel dat we compleet uitgekleed gaan worden en dat alle gratis app-pracht die Nokia bracht per direct gestopt gaan worden :+

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik durf te wedden dat Microsoft best wel zou balen als Nokia de Zune HD onder de smartphones wordt.. Zwaai zwaai 5,5 miljard

7. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja nee klopt alleen aan het apparaat lag het niet, by far een van de mooiste mp3/draagbare devices die ik ooit heb gezien & gehad! Helaas nooit een verkoop succes geworden.

Ik bedoelde er ook mee dat als alleen Nokia er is met WP8 dat het volgens mij niet veel uit gaat maken, in het tijdperk met WP7 was het anders toen was de rest nog belangrijk en was HTC en Samsung de grootste (voor Nokia erbij was) nu als je naar het verkopen kijkt spelen de rest een kleine rol, een beetje hetzelfde als bij Android met Samsung het geval is. De 8X en 8S van HTC waren best mooie telefoons ook daar ligt het niet aan, alleen de support van HTC en Samsung voor WP8 is gewoon niet van echt bijster niveau, dat van HTC vond ik al niet echt heel goed op WP7 waar ze niks aan de updates deden van bijvoorbeeld Live Tiles van hun eigen apps. Ik hoop ooit nog eens dit...

Als telefoon te hebben! :+ Er gingen geruchten dat Nokia de rechten op het design van de Zune had aangevraagd ofzoiets... kan even niet zo snel die bron meer vinden.

8. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Het mooie ervan is dat ze daar nu zelf de grip erop hebben en (veel meer) geld ervoor hebben om goed te kunnen concurreren met Android en Apple :thumbs:

Neem ook wel aan dat ze geleerd hebben van die ondergang en dat er inmiddels wat wakkere gasten achter staan

Idd, blijf dat ook een van de mooiste designs vinden, naast die Surface Phone dinges:

Al een paar keer gelinkt hier al maar fuck it :+

9. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja die is ook prachtig, zulke gasten die zulke ontwerpen maken zouden ze toch gewoon in dienst moeten nemen!

[yt]tRVC4BKWaP8[/yt]
    Deze ontwerper (is geen persoon in dienst van Microsoft) heeft ook goede ideeën voor WP8.1/9

10. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    mobiel.nu.nl/internet/3568149/voormalig-nokia-medewerkers-starten-newkia.html

Kijk zo had het gemoeten. Hoop stiekum dat Newkia het gaat redden! Alhoewel de naam... Newkia

11. Lethal AK47

Lethal AK47 Broodje kroket is leven XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.204
    LOL, Newkia. Doet me meer denken aan een auto... the new Kia! 8)

12. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Haha ja ik gun ze veel succes op de dicht geslipte Android markt! :)

13. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Volgens mij heb je HIER wat aan! :)

Wordt trouwens echt huge die 1520, niks voor mij vind de 920 al groot zat!

14. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Gigantisch ding ja! Ach mobiel is ook echt voor in de zak, ik heb niet voor niets een tablet.

15. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Idd veelste groot en past niet makkelijk in je broekzak, daarnaast vind ik het design zo naast de 920 echt een stuk minder, komt door die afgeronde hoeken denk ik. Maar wie weet is er toch een markt voor aangezien de Note's van Samsung aardig verkopen.

16. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Wat een druk scherm 8)

17. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Laatst bewerkt: 7 sep 2013
  18. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik kan voorzichtig wat goed nieuws brengen over de batterijproblemen die ik had na de update. Soft reset werkte maar 1 charge cycle, en soms had ik random drains. Aan het begin van de week heb ik mijn Nokia een uur lang uitgezet voor hem weer op te starten (had dit op een forum gelezen) en so far so good. Elke avond nog rond de 40 - 50 % batterij over!

Who knew dat smartphones soms ook even rust nodig hebben 8)

19. Excess-Denied

Leuk Bevonden:
    169
    Ja wie weet :p ik vind het sowieso raar dat je een telefoon niet echt meer uit kan zetten als hij aan de oplader hangt.

Maar ga je tip ook maar eens proberen!

20. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Kun je Nokia's niet "echt"uit zetten dan?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina