Hallo, Ik zit met het idee om de Xbox One gewoon uit Duitsland te importeren. Nu heb ik al het een en ander gelezen over de mogelijkheden maar nog niet alles is precies helemaal duidelijk voor mij. Misschien dat er mensen hier zijn die mij er iets meer over kunnen vertellen. 1 ) Ik weet dat als ik een Duitse Xbox One in huis heb, ik niks van Marketplace kan downloaden totdat de Xbox One in Nederland verkrijgbaar is. Is het dan wel gewoon mogelijk om game-updates te doen? 2 ) Is het mogelijk om vanaf 22 november 2013 zodra de Xbox One in Duitsland verkrijgbaar is, spellen in Nederland te kopen of moet ik de spellen ook uit het buitenland importeren? 3 ) Als ik de Xbox One in Duitsland koop dan is de standaard taal van het apparaat Duits, is het dan mogelijk om de taal te veranderen naar het Engels of zou ik dan een Xbox One uit Engeland moeten halen? 4 ) Wanneer ik bijv. FIFA 14 in Duitsland zou moeten halen is het dan mogelijk om de taal van het spel wel naar het Nederlands te zetten? 5 ) Ik heb op dit moment een Xbox 360 met een Xbox Live account maar is het straks mogelijk om het account te gebruiken op zowel de Xbox 360 als op de Xbox One? Als mensen hier iets meer over kunnen vertellen dan hoor ik het graag. Verder zou ik willen weten of er nog meer mensen met dezelfde gedachte zitten om een Xbox One uit het buitenland te importeren.
We hebben een Xbox One topic voor al je vragen. http://forum.xboxworld.nl/showthread.php?t=170128&page=272
Oke sorry ik heb de vragen daar gesteld dan kun je dit onderwerp weer verwijderen. Excuses voor het ongemak