Mijn vriendin wil graag een nieuwe tablet kopen voor haar studie waar ze zojuist mee is begonnen. We hebben nu een HTC flyer, maar deze voldoet niet meer qua snelheid. Nu zat ik zelf te kijken naar de Galaxy Note 10.1, deze lijkt mij het beste, maar is ondertussen al bijna een jaar oud. Iemand enig idee of er een betere tablet te krijgen is voor dezelfde prijs van 350 euro.
De Note 10.1 is nog wel de snelste volgens mij. Anders misschien even kijken naar de Tab 3 of nieuwe Nexus? Ik heb zelf de Tab 2 10.1 gekocht die snel zat is voor mij omdat ik er toch alleen maar een beetje mee wil browsen en video's kijken. De rest doe ik wel op m'n S4. Ik moet de Tab 2 alleen wel even omruilen vanwege een dode pixel midden in het beeld en lichte clouding aan de zijkanten van scherm. Helaas!
Ze wil graag een 10 inch hebben. 7 vinden we net wat te klein. Het gaat de note worden, het pennetje erbij is ook erg handig en in de tablet op te bergen wat een groot pluspunt is.
Die is 8 inch. M'n pa heeft een iPad mini en zo gek is die niet eens hoor. Prima formaat en lekker om vast te houden. Het is dat ik niks met Apple heb, vooral vanwege de mindere vrijheid die je hebt. Maar anders had ik die ook wel gekocht voor 300 piek. Die alu afwerking is ook altijd erg mooi en Samsung blijft een plastic bak. Maar goed, verschil moet er zijn. Vanavond is er trouwens Samsung Unpacked om 19.00 en volgens mij gaan ze daar de nieuwe Note's aankondigingen...
Pfff, ga je dat serieus vragen? Alles is afgeschermd en dan nog maar te zwijgen over iTunes. Ik leek wel een helpdesk voor me pa. Leuk voorbeeld: Foto verzenden van z'n foon naar iPad via Bluetooth kan niet (of eigenlijk DAT MAG NIET) en even "simpel" een foto verwijderen van je iPad moet via iTunes. Handig!
En bij Apple bestaat het woord "Customizen" niet. Je zit vast aan hun UI. Tenzij je hen weer jailbreakt. Als ik een apparaat heb met een prachtig scherm, dan wil ik hem niet vol hebben met lelijk, vierkante iconen ;-)
Het is best jammer hoor, want het zijn prachtapparaten. Ik vind 'm 10x mooier dan m'n Tab 2 en zeker qua design en afwerking, maar daarna houdt het helaas voor me op...
Ja als je niks doet met de ipad dan is die ruk. Maar als je hem een mooie update geeft dan is die goud waard. Wil dat ding echt niet meer kwijt nu. - Tapatalk 4
Samsung Tab 3 7inch binnengekregen. Leuk speeltje maar wat zijn nou echt de onmisbare games/programma's/apps etc die je moet hebben? Nooit een tablet gehad of iets dus heb geen idee
Het is toch gewoon de Note 10.1 geworden. Ze is er donders blij mee, heb d'r gisteravond de hele avond niet gehoord Heb nu dus nog een HTC Flyer 16 GB te koop, iemand interesse?
De nieuwe Note 10.1 krijgt een flinke update. De octa-core processor heeft een snelheid van 1,9 GHz en 3GB werkgeheugen. Scherm 2560x1600 pixels. Vind alleen de camera's behoorlijk mager. Voorkant = 2Mpixel en achterkant = 8 Mpixel..
Blijft een tablet hé, en Megapixels zeggen weinig. Maar inderdaad zeg, vond de tablets van Samsung qua specs eerder maar mager (op de Nexus 10 na), maar dit is echt een beest .
Nou, dat valt toch wel mee. 8MP is netjes hoor voor een Tablet. De meeste Tablets doen het een stuk minder en hoe vaak gebruik je dat nou op een Tablet? Daar gebruik ik zelf liever m'n foon anders een echte camera voor. De camera van de Tab 2 is sowieso bagger!