FM4 [Finished] Open Class Championship [AM] [W]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door Divimus, 15 jul 2013.

1. loyallronin

loyallronin Active Member

Leuk Bevonden:
    606
    Race 1 verliep na een herstart niet helemaal perfect. Ik miste mijn rempunt totaal en tikte
    F1 friki aan, waardoor de aansluiting met Tender verloren ging.
    Gelukkig had de schade weinig invloed op het racetempo.
    Mooie 3e plaats.
    2e race.
    Na een 2e herstart kon ik alleen maar blij zijn met de 2e plaats.
    Merkte wel dat het warm was en ik niet meer 20 ben.
    Ik denk dat ik iets te veel op safe/zekerheid heb gereden in de tweede heat.
    Na de pitstop kon ik gelukkig nog ff aanzetten om flavour af te schudden.
    Zonder herstart lag ik zeker uit de race.
    Na de 2 races kon ik aan het infuus.
    En mijn eigen tune bleek goed genoeg voor 2podium plekken_O_

Laatst bewerkt: 5 sep 2013
  2. f1freaky

f1freaky All (6) Time(s) Champion Forza Motorsport 4

Leuk Bevonden:
    120
    Ja heb ik, als ik de xbox vandaag aanslinger dan stuur ik hem naar je toe als ik het niet vergeet :):+

3. asjemenou75

asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

Leuk Bevonden:
    772
    Erg leuek races gehad, had alleen gehoopt dat het resultaat wat beter zou zijn, met deze lekkere tune. Loyal _O_\o/_O_
    Ik had zowel in de 1e en 2e heat goede starts.
    Helaas kwam er zowel in heat 1 als 2 een hertart waarbij ik in heat 2 zelfs door wat tikjes uitenindelijk als 1na laatste ronde 2 in ging :mad:. Hoe anders zou het kunnen zijn.

De races op zich waren wel erg gaaf, leuek gevechten uiteindelijk met Rincq en Divimus.

Laatste ronde 2e heat, kion ik Divimus eindelijk clean voorbij, maar vergat in La Caixa terug te schakelen naar zijn 2......kwam Divimus toch nog voorbij |:-_O_

4. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Uitslagen en klassementen:

5. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    netjes freaky... zo snel de stand posten....

6. Cees.S

Cees.S Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook graag mee willen doen, maar is niet zo leuk om elke keer laatste te worden ;(

7. Divimus

Divimus Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    305
    Je kan nog gewoon aansluiten. Het is een level 1 cup dus een laag instaplevel maar nog wel lekker uitdagend.

Het niveau is verschillend maar nodig je graag uit om eens een avondje mee te komen rijden !

8. NovaCaine

NovaCaine XBW Racer

Leuk Bevonden:
    80
    Gewoon meedoen, doe ik ook ben bij lange na niet zo snel als de andere, maar je leert er veel van zo heb ik in de race mijn beste tijd op het circuit met 2 seconde verbeterd.

En de sport in heat 2 is je zelf zo breed mogelijk maken, zodat ze je niet voorbij kunnen:9 uiteraard wel confirm de regels.
    Dit lukte mij in Heat 2 voor de herstart goed, ik had zelf een voorsprongetje opgebouwd.
    Helaas na de herstart maakt ik zelf wat fouten waardoor ik wat sneller achteraan het veld weer zat.
    Voor mij is het op dit moment nog steeds ontdekken wat de snelste lijnen zijn en meer de rest bij houden.
    Aan me tune zal het niet liggen. want als ik er een 1:21 uit weet te persen dan weet ik zeker dat de ervaren heren richting de 1:19 hoog mee kunnen rijden.

Mocht iemand nog de replay van heat 2 hebben? Ik was weer eens te snel met weg klikken. Gezien ik de 1e heat al heb geanalyseerd hoe mensen de bochten in welke versnelling nemen, zag ik daar toch een groot verschil in.

Maar ja op naar Suzuka West, het circuit wat mij totaal niet ligt :p

9. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Net wat NovaCaine zegt: Gewoon meedoen! Ik rij ook lekker achteraan dus misschien kunnen wij onze eigen strijd houden :thumbs:

Vond het trouwens een leuke race, beetje beschamend dat ik meteen de eerste start verklootte.. :x En jammer dat ik de 2de heat niet mee kon doen.

Heeft iemand de replay van heat 1? Ga ik even wat foto's schieten als ik tijd heb.

Gr Mischa

10. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Ik stuur hem je zo door.. Wat betreft mensen die de replay van heat 2 zoeken... daar kan ik jullie niet aan helpen ;)
    En wat die 2e heat betreft... Zou het fair zijn wanneer Misja daar ook niet z'n puntjes krijgt? Wanneer hij zou zijn weggegaan en z'n xbox aan had gelaten (en dus stil was blijven staan bij de start met alle chaos van dien) had hij de punten ook gekregen maar hij was zo netjes om nog de tijd te nemen om de lobby te verlaten, toen hij werd weggeroepen.

En inderdaad, wat hierboven al gezegd wordt Cees! Gewoon meerijden! Haast niemand rijdt z'n eerste race gelijk vooraan mee, je moet ergens beginnen toch, en je kunt evengoed een heel leuke race hebben als je niet wint (vind ik althans).

Mocht je tegen het tunen opzien: daar is ook een oplossing voor. De (winnende) built+setup van de auto waarmee ik rijd (Seat Leon), en ook een snelle setup voor de Renault Clio staat vrij te downloaden in m'n winkel (zou mij ook nog wat puntjes opleveren voor het tunersklassement als je besluit die te gebruiken, gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen O-) ).

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  11. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    In principe kreeg je altijd alleen de punten voor een bepaalde heat als je daarvan de start hebt meegemaakt. Klinkt misschien een beetje hard als je net voor de heat weg moet en dan geen punten krijgt, maar ergens moet een lijn getrokken worden natuurlijk. :)

12. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    Da's ook wel weer zo... Regels zijn regels en ergens moet je de lijn trekken. Weet ook niet of Misja er wakker van ligt dat hij voor race 2 op 0 staat:):

13. asjemenou75

Leuk Bevonden:
    772
    @ Cees: Gewoon meedoen, ervaring krijgen en dan merk je zelf dat je competatiever gaat rijden. ookal zijn er altijd jochies :b: die het nog veel beter kunnen

@Misja: Ja je reden om niet mee te doen was erg vervelend hopelijk is dat allemaal weer een beeteje ok.

@All; tevens zal Flavour vandaag nog iets posten ovder de aanpassing van de herstartregling. (Dit staat los van de herstart door Misjaveroorzaakt !!) Het is iets wat al langer op de agenda van XBWracing stond voor aanpassing van Algemene regels en voorwaarden.

Goed Weekend!\o/

14. Misja

Misja Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    @Tender, Bedankt dat je daar aan denkt, maar lig er niet wakker van hoor haha
    Aankomende races ga ik ze toch wel weer bij elkaar sprokkelen :) :D

Dankje, ga ik vanavond even de replay bekijken!

@ Asjemenou, Ja gelukkig is het weer redelijk goed gekomen :)

15. Flavourlicious

Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

Leuk Bevonden:
    1.409
    Wijziging en toevoegingen in regelgeving omtrent herstart procedure

Racegedrag en Sportiviteit - 4.7 herstart

Regels zijn hier te lezen

16. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
  17. B Tender

B Tender Robot Unicorn

Leuk Bevonden:
    1.905
    En nog een paar!

18. FuzzySkittle

FuzzySkittle Active Member

Leuk Bevonden:
    37
    Mooie foto's.....krijg er zin in zo, heel misschien zondag maar ben al op Suzuka te vinden hoor deze week

19. f1freaky

Leuk Bevonden:
    120
    Goede regel, maar hoe gaan we die namen erbij zetten, moet ik dan op het forum onder het plaatje van de race uitslag de naam zetten die een herstart heeft veroorzaakt?

20. Divimus

Leuk Bevonden:
    305
    Hoe maakt denk ik niet zoveel uit. Een * achter ze naam met daaronder een toelichting moet denk ik al voldoende zijn.

Deel Deze Pagina