1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Xboxworld Crowdfunding Thread: Doel behaald!

Discussie in 'Xboxworld.nl : Frontpage en forum discussie' gestart door Kevf, 10 jul 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Forumontwerp ziet er netjes uit. Ik vroeg me wel direct weer af hoe het zit met avatars. Blijft dat hetzelfde formaat? Er zou bijvoorbeeld ook gedacht kunnen worden aan 160 pixels hoog en 120 breed.
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Indien mogelijk zou dat wel een optie zijn. Tijdens het ontwerpen bleek dat in theorie de avatars een stukje groter zouden kunnen. (ook omdat het ontwerp redelijk ''groot'' is)
     
  3. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Kan er ook wat gedaan worden aan de registratiedatum bij elke member? Bij de één staat het in 1 lijn, waar het bij de ander (mij bijvoorbeeld of Dulle op de screen) het jaartal een lijn eronder staat als je begrijpt wat ik bedoel. Is net even wat netter om dit op één lijn te zetten imo. :)

    Ziet er verder goed uit Lars! Alleen zoals anderen al zeggen vrij donker, ik heb imo liever een lichtere/witte achtergrond.
     
  4. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ben persoonlijk wel fan van een donker ontwerp. Wit op zwart/andere donkere kleur is wat rustiger voor t oog en kleuren komen beter uit. Maar als er twee versies komen is er voor ieder wat wils natuurlijk. :)
     
  5. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Best nu nog ontwerpen aan het testen bij de crew, morgen zal ik even een ''light'' ontwerp posten.
     
  6. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Weer 25 euro erbij :thumbs:

    Nog 699 euro te gaan in 4 dagen!
     
  7. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    De rest schuift Mirik wel bij. ;):+
     
  8. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    Volgens mij moet Mirik al een mooi bedragje neertellen ;) Indigogo en paypall willen namelijk ook een % bedrag hebben van de funding. Mirik betaald daarvoor en dat loopt al in de honderden euro's haha.
     
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.659
    Leuk Bevonden:
    4.785
    Vakantie was duurder dan verwacht dus het is helaas een kleine bijdrage geworden. Hoop dat we het halen!
     
  10. xboxz

    xboxz Sinaasappelsap

    Berichten:
    484
    Leuk Bevonden:
    4
    Is er trouwens al een indicatie wanneer de vernieuwde site wordt uitgebracht? Of dat jullie denken dat dit klaar is?

    De concepten zien er erg goed uit tot nu toe! Ben daarom ook echt benieuwd naar het eindresultaat.
     
  11. L.A.

    L.A. Active Member

    Berichten:
    656
    Leuk Bevonden:
    4.873
    Gewoon eerst die 6000 halen, anders stoppen we ermee \o/:+
     
  12. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Laten we nu niet overdrijven, maar het ziet er goed uit :)
     
  13. Dedemsvaart

    Dedemsvaart redonkulous

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    24
    Leveren die Keuken Kampioen pop-ups nog wat op?
     
  14. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.455
    Leuk Bevonden:
    858
    kleine bijdrage over gemaakt, ben alleen vergeten een perk te selecteren. Kan diegene die het heeft opgezet dat nog regelen? :)
     
  15. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    OK!

    In een last-ditch attempt om nog wat donaties te krijgen geven we iedereen die 25 euro of meer doneert een VIP lidmaatschap (eigenlijk voor een jaar, maar we zien vanzelf verder).

    http://archief.xboxworld.nl/news/19360/xbw-crowdfunding-laatste-kans-alle-25-donaties-nu-vip/

    Ik heb jullie hulp nodig dit te verspreiden en dan kunnen we wat games weggeven aan de VIP's!!! Ook natuurlijk iedereen die al doneerde boven de 25 euro krijgt die shit!

    Geen advertenties op XBW, en vette prijsvragen beginnen we meer, maar een exclusief forum komt er aan en andere dingen willen we ook doen voor VIP's!

    Kortom, laatste 40 uur hoop ik nog wat binnen te krijgen, kleine beetjes helpen!
     
  16. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    No worries, we vergeten je niet. :)
     
  17. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    _O_

    die ads zijn kansloos, maarja, ze brengen wat op in views (rond de 50-100 euro per maand ofzo denk ik die ads die nu draaien), dus dat is de moeite waard anders hebben we niets.. :mad:

    ik ga binnenkort kijken naar het selecteren van relevante ads in dat systeem...
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Oeh, VIP :cool:

    Volgens mij word het dan zeldzaam om iemand te ontdekken met een normale ondertitel 8)
     
  19. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.477
    Leuk Bevonden:
    8.472
    En ik dan? :mad:

    :+
     
  20. Mirik

    Mirik XBW Bazin XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.476
    Leuk Bevonden:
    3
    Alle banners nu aangepast...
     

Deel Deze Pagina