Ik stuur hem je zo door.. Wat betreft mensen die de replay van heat 2 zoeken... daar kan ik jullie niet aan helpen
En wat die 2e heat betreft... Zou het fair zijn wanneer Misja daar ook niet z'n puntjes krijgt? Wanneer hij zou zijn weggegaan en z'n xbox aan had gelaten (en dus stil was blijven staan bij de start met alle chaos van dien) had hij de punten ook gekregen maar hij was zo netjes om nog de tijd te nemen om de lobby te verlaten, toen hij werd weggeroepen.
En inderdaad, wat hierboven al gezegd wordt Cees! Gewoon meerijden! Haast niemand rijdt z'n eerste race gelijk vooraan mee, je moet ergens beginnen toch, en je kunt evengoed een heel leuke race hebben als je niet wint (vind ik althans).
Mocht je tegen het tunen opzien: daar is ook een oplossing voor. De (winnende) built+setup van de auto waarmee ik rijd (Seat Leon), en ook een snelle setup voor de Renault Clio staat vrij te downloaden in m'n winkel (zou mij ook nog wat puntjes opleveren voor het tunersklassement als je besluit die te gebruiken, gebiedt de eerlijkheid mij te zeggen ).
Laatst bewerkt: 6 sep 2013