[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Scalen de monsters, inventory van kooplui en loot mee?

Stel ik rush door act 1. Zijn de monsters in act 2 lager level als ik dat zelf ben en verkopen de merchants dan gear voor mijn lagere level?

2. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Binnen één moeilijkheidsgraad scalen de monsters niet mee, dus wanneer je underpowered een nieuwe acte in gaat, zullen de monsters sterker lijken. Aan de andere kant: wanneer je rusht krijg je meestal zoveel exp (omdat jouw character zwakker is), dat je meestal niet ver achterligt op de algemene leveling curve. Je zult in de praktijk merken dat het allemaal niet zoveel uit maakt. Wanneer je elke steen omdraait in een acte, zal je character meer geld hebben en waarschijnlijk iets betere equipment, maar qua level lig je niet ver voor op een character die door de acte heen rusht. Wanneer je *echt* veel tijd neemt om te grinden wordt het natuurlijk een ander verhaal.

Loot drops van monsters zijn gekoppeld aan jouw level, dus dat scaled 100%.

M.b.t. loot in shops vind ik de vraag wat lastiger te beantwoorden. Ik denk namelijk wel dat shops tier-based hun stuff verkopen. De shop loot in acte I is binnen één en dezelfde moeilijkheidsgraad nooit zo goed als de shop loot in acte II, ook al ben je van een overdreven hoog level. Speel je op een hogere moeilijkheidsgraad, dan is de shop loot natuurlijk weer stukken beter, maar ook dan weer semi-afhankelijk van het punt waar je speelt. Niet 100% zeker though.

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Vind ik ook jammer, dat je geen monster levels kunt zien. Dus geen idee of ik ideaal bezig ben qua exp, ofat ik beter snel door kan gaan. Ook net act I afgerond. In act II krijg ik gelijk wel een hoop meer damage op mijn kop! Moet echt uitkijken om niet dood te gaan ineens. Doe zelf ook wel mega veel damage al, Crits rond de 900 al ...

4. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Das nog niks, tegen inferno doe je 100k+ damage. ;)

Er is één stuk in het begin van acte II, in een soort ravijn, waar je voor het eerst de enchantress ontmoet. Altijd lastig en weinig ruimte om te manoeuvreren. Die giant mosquito's doen verdomde veel damage. Daarna is het weer goed te doen. Acte II is eigenlijk niet zo lastig. Normal is sowieso redelijk gemakkelijk, al ligt het aan het type karakter. Met mijn Demon Hunter had ik nergens moeite mee, met mijn tovenaar vond ik het een stuk lastiger. Jammer dat je niet meteen op nightmare kunt spelen.

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wizard vind ik al lastig genoeg op normal. Ga nog weleens een keer dood.

6. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Het wordt nu in act 2 wat lastiger ben nu met mijn character level 21 en ben nu toch wel een aantal keer dood gegaan op normal. Soms komt er een best grote groep vijanden waardoor ik soms het overzicht wat kwijt raak en vergeet te rollen en dergelijke.

7. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Wat voor klasse speel je?

8. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moet zeggen dat het loot systeem stukken beter is dan op de PC. Merk alleen dat elke Legendary kijkt naar jouw character en alleen stats geeft voor jouw class. Dat is fijn, maar ook erg jammer. Het maakt het voor mij ook leuk als je items vindt voor andere classes.
    Binnen twee uur tijd 6 legendary wapens gevonden met alleen maar int+Vit en nog een paar stats, erg jammer.

-Welke klasse ben je?
    - Welke Skills gebruik je?
    - Welke stats heb je voornamelijk op je items?

9. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dan is dat ook nieuw, want ik heb dat nooit ervaren op de PC. Wel een pluspunt die keuze, al zou ik spawn op body niet al te snel doen. Dat zullen jullie in Act III wel merken. :+

10. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Net de conjuration skill magic weapon unlocked. Mijn wapen doet nu extra schade. Aangezien de schade van mijn spreuken gelinked zijn aan de kracht van mijn wapen: doen mijn spreuken nu meer schade als ik magic weapon aan heb staan?

Die Blacksmith is trouwens handig. Heb al hele gave items gemaakt :)

Laatst bewerkt: 6 sep 2013
  11. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja alle spells die jij gebruikt zijn afhankelijk van je weapon dmg en intellect, aangezien magic weapon je weapon dmg verhoogd worden je skills ook sterker.

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Merk ik ook ja. Als je niet op let ben je sneller dood. Ook bijvoorbeeld door de poison van die stingers. En er zitten een paar enemies die mij kunnen 1 of 2 shotten met een bepaalde attack.

Maar damn, wat speelt dit lekker op de console zeg! _O_

13. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ja had eerst mijn twijfels maar het speelt inderdaad super lekker.

Ben nu overigens level 27 met mijn Barbarian en heb het gevoel dat ik einde van act 2 nader.

14. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag act 2 gedaan met mijn wizard en legendaries droppen wel heel erg vaak. 9 drops gedurende act 2. Net 2 minuten act 3 gedaan alweer 2 drops van 1 enemy. Zo verliezen ze ook wel snel hun waarde.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.440
    Diablo 3: Character vignettes

The mighty Barbarian:

The mystical Witchdoctor:

16. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ben nu zelf ook in act 3 en vind het alsmaar leuker en leuker worden de game.

17. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Jij hebt gewoon heel veel geluk, want dat zou niet mogen gebeuren namelijk. 8)

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Pas begonnen zit nu in act 1, maar nog geen legendary items tegen gekomen. Enkel geld en prut items. :+

19. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.775
    Precies, zegt nog niets, al zijn Act II en III wel de farm acts voor legendary's. Met name Act III werd heel veel gespeeld op de PC voor farming.

20. Stantana

Stantana Wanna play rough?

Leuk Bevonden:
    15
    ACT 1 uitgespeeld, geen legendary drops..
    Is het ook zo dat legendary items niet of minder snel droppen als je bijvoorbeeld een keer dood gaat bij een baas?

Of blijft het gewoon een kwestie van puur geluk?

Deel Deze Pagina