Korte beschrijving van de episode is:
Hanna zit fucking buiten...wat nou als die cop eerder was gekomen en hij ziet haar daar gewoon rustig chillen?
Hele verhaal van Hanna en Dex, ineens weer smoorverliefd, ineens besluiten ze maar een nieuw leven te beginnen in Argentinië, nevermind dat hij nog altijd moet killen toch? Dat was zijn drive toch? Al zien we daar amper nog wat van. Ook die scene dat hij die kamer voorbereid en Harry hem zegt er niet teveel van te verwachten, what comes next...en dan Dex die weer over Argentinië begint. Nah man...het is gewoon WEAKSAUCE!
Sowieso gewoon een kutseizoen..Masuka ineens een dochter, ja ze is cute hoor, maar het slaat alles. Ooooh ja en ineens heeft Deb ook nog steeds gevoelens voor Quinn en hoppa...ze zijn weer samen. Yeah fucking right...hebben de schrijvers haast ofzo? Wat een vreselijk cheesy scene was dat ook zeg. En die scene met dat rotjoch Harrison....om te huilen. Echt een heel vervelend mannetje dit seizoen ook. Toen hij nog klein was, was hij ok...nu irriteert ie gewoon.
Dit was natuurlijk ook de enige manier om die cop erachter te laten komen dat Hanna er nog steeds is. Wat de tyus is er gebeurd met Dexter zeg. Ik verwacht niet dat Dexter Argentinië gaat halen. Ik denk ook dat Hanna het loodje gaat leggen. Er moet toch gvd IETS gebeuren?
Zelfs met het klote seizoen met Lumen bleef ik wel kijken en ik bleef geintresseerd. Net zoals anderen hier boeit het me echt steeds minder. Zelfs de previews van S11 en 12 zien er mehhhh uit.