[PC] Guild Wars 2 [Deel 3]

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 6 jul 2013.

1. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Dat is ''Combustion'' Exotic Scepter. Het is m'n secondary weapon.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Ik zit zelfs al na te denken over een 2e character. Heb mijn 1e nog lang niet op 80, maar langzaam aan begint de game me echt te boeien. _O_

Ben vooral aan het ontdekken en questen in gebieden beneden mijn level, opzich wel leuk om te doen.

Ik snap alleen geen ruk van dat ress systeem. Je spammed op wat knopjes, staat met wat weer health op je voeten, valt een 2e keer neer en vlak daarna ben je echt dood en kun je naar een waypoint toe. Maar soms heb je ook een 3e keer dat je weer op je voeten staa. Iemand die mij wat meer uit kan leggen. Vind het nog vrij moeilijk te snappen dat ress systeem. :confused:

3. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Het is een beetje zoals in Gears of War, ''Your down but not out''. Als je down bent kunnen mensen jou sneller reviven dan wanneer je dood bent. Ook als je in een group zit en je bent dood dan kan je niet naar een waypoint tot dat je groep klaar is met vechten of totdat iedereen dood is.

4. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Als jij terwijl je down bent diegene vermoordt wat je down heeft gekregen, dan kom je weer tot leven.

edit: Wacht, dat zeg ik volgens mij verkeerd. Uberhaupt iemand omleggen is voldoende. :+

___

Je doet altijd zo lang erover om alle grondstoffen te verzamelen. Ga je 5min craften *POEF* alles weer weg. fuck. :+

5. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zijn er nog characters die jullie me kunnen aanraden? Liefst iets menselijks, want hou niet zo van die beestenboel om mee te spelen. En iets met een zwaard.

6. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ow ja dat was ik vergeten er bij te zetten. :F:

Guardian kan je met Greatsword spelen. Ik gebruik ook een Greatsword op m'n Guardian als main weapon, speelt erg goed moet ik zeggen en je kan daar naast nog een aardige healer zijn.

7. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Nice, bedankt voor de tip. Heb vanavond een feestje, maar denk dat ik hem vannacht wel aan maak. Het werkt best wel verslavend deze game! :+

8. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dit is toch jammer...

Toen:

Vandaag nieuwe armor, ben benieuwd hoe het eruit ziet!

...

Ja, het is wel beide karma armor, maar er is écht een gebrek aan variatie aan armor. En dan natuurlijk helemaal als je verschillende klasses hebt die dezelfde armor dragen. Met mijn Elementalist doorloop ik nu precies dezelfde route als met mijn Mesmer.

Met mijn engie vandaag tenminste wel een nieuwe look. Ook al is de oude eigenlijk wat mooier.

Vanmorgen:

Nu

Helemaal zelf gecraft! :+

9. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij is er alleen veel verschil tussen de verschillende exotic armors.

10. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zonde. Nieuwe armor hoort leuk te zijn, ook buiten de verhoging van je stats. Ik kijk altijd uit naar de nieuwe look. En het is een leuke manier om te zien welk level iemand is. Te weinig verschil, te weinig variatie. Zelfs tussen de rassen en classes zit geen verschil.
    Dat ze eens in een van die maandelijkse updates nieuwe permanente (loot-)armor stoppen. Die events zijn allemaal hartstikke leuk, maar wat substantiëlere content mag ook wel eens.

Vandaag trouwens wel pas voor de eerste keer iemand tegengekomen met precies dezelfde exotic armor als mijn Mesmer. Wat ik eigenlijk wel vreemd vind, aangezien het gewoon Karma armor uit Orr is.

11. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    In World of Warcraft doen ze altijd Transmog runs, waarbij je oude high gear loot or rolled en het vervolgens gebruikt om je echte armor te camoufleren. Misschien dat dit een optie is Dulle, om hier iets meer naar te kijken??? :confused: GW 2 heeft ook iets in de richting van transmog.

12. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Ja je hebt zeker gelijk veel variatie in armors ook in de lagere groepen, fine, masterwork & rare mogen ze zeker wel doen. Zo moeilijk is dat ook weer niet.
    Ik denk dat veel mensen de armors kopen van de ''Dungeon npc's'' in Lion's Arch.

Nog nooit van gehoord. xD
    Je hebt wel skins voor je armor en weapons.

Laatst bewerkt: 7 sep 2013
  13. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Zoiets ja, maar bij WoW kun je nu dus lower level armor sets als het ware overplakken op de set die je op dat moment draagt. Krijgt je crappy armor die ja dan hebt in eens het uiterlijk van raid/dungeon gear. Op mijn server doen ze elke dag, soms tot diep in de nacht, van die zogeheten Transmog runs. Runs puur voor de gear die ze willen gebruiken om hun huidige een cooler uiterlijk te geven. Alleen heb ik er zelf een hekel aan, want het is niet echt goedkoop en ik heb net veel gold gespendeerd aan twee mounts. :+

14. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Ja tijdens het levellen is er qua armor niet zo heel veel keuze, je look verranderd pas om de 15 levels ofzo. Scheelt wel dat je op 40 al je eerste cultural armor kun halen.
    Op 80 zijn er imo wel genoeg opties, tenzij je natuurlijk Dulle heet en te lui bent om dungeons te doen :+

15. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Hm, die Support Tokens zullen nooit meer van pas gaan komen denk ik? Anders verpats ik die bij een merchant. Ik heb er nog ~ 180, twv 2 a 3 gold. Kan ik daar wat cultural armor mee gaan financieren. :+

16. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Dungeons zijn juist leuk om te doen en vooral Ascalonian want je krijgt gewoon 1,75G per run op een dag, dat x3 paths... + de spullen die je vind kan je nog verkopen als je wilt dan maak je toch al lekker wat GP. Meestal doe ik zelf Ascalonian Path 1 en 3 en CoF Path 1, 2 & 3 op een dag en soms nog andere als ik zin heb.

Laatst bewerkt: 8 sep 2013
  17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Dat is mijn grote probleem in deze game. Ik doe geen dungeons, geen WvW, geen PvP, doe nauwelijks aan craften... ik doe geen dingen die ik niet leuk vind.
    Maar financieel lig ik daardoor mijlen achter. :+

Het meeste geld wat ik ooit op 1 moment heb gehad is 40 gold.

18. tim91

tim91 Legendary

Leuk Bevonden:
    170
    Dan blijft er niet veel over besides map completion en events. :+

19. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Klopt. En gezien ik de game al een jaar speel, met vele honderden uren erin gestoken is dat overduidelijk voldoende voor mij. ;)

Ik hoop ook dat ik nooit zal veranderen in die gare idioten in Queensdale die constant in die kut 'train' zitten om uren achter elkaar te farmen. Zodra ik dat ga doen kan ik beter met de game stoppen.

Ik sta nu ook op het punt om 800 gems te kopen en daarmee mijn 8e en laatste char. Mijn variatie komt dus van alle verschillende cars, verschillende speelstijlen, lekker weer levellen, nieuwe armor verzamelen... :+

20. Dr0kz

Dr0kz Niet?

Leuk Bevonden:
    66
    Die kan je verkopen idd ! :thumbs:

Waarom geen CoF 1 & 2? Vooral CoF 1 doe je in 15 min of minder met een beetje leuke groep.

Deel Deze Pagina