Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Ik heb geen echte backlog. Moet alleen nog verder met Tomb Raider en eigenlijk ook nog even Bioshock Infinite uitspelen. Dat is meer dan genoeg voor mij tot eind november.
     
  2. oneshot1tkil

    oneshot1tkil Active Member

    Berichten:
    2.424
    Leuk Bevonden:
    18
    deep down.




     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  3. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Neogaf topic van Deep down geeft weer wat er bij de presentatie gezegd werd. Het klinkt nog erg vaag, maar de gameplay ziet er zeker interessant uit. Beetje Dark souls/Demon souls maar dan met 4 man coop vs dat soort bosses :) Random generated dungeons is wel nice.
    Alleen is dat Assassin's creed achtige gedoe met "memories" nogal vaag.

    Verder viel op dat de PS4 pas 22-2-2014 naar japan komt, mayb zijn japanners minder snel in oppikken van nieuwe consoles. Ik zag ook erg veel aparte Japanse games voor zowel PS3 als ook PS4, die hier prolly niet komen met uitzondering van een enkele.
    Toch hele andere markt qua games.
     
    Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  4. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
    Dat vind ik toch een positief punt van de Japanse markt ten opzichte van de Amerikaanse markt. Volgens de Amerikaanse markt is nieuw == beter. Ik ben het daar persoonlijk niet mee eens. Nieuw is niet altijd beter en ik kan zo tig voorbeelden opnoemen. Gelukkig zien de Japanners in dat ze nog bijzondere dingen kunnen doen op de PS3.
     
  5. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    Ik ben bijna geneigd om over te stappen naar de PS4 ... remote play vind ik echt geweldig :)
     
  6. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Remote play leek mij op het eerste gezicht wel een toffe feature maar na veel nadenken ook weer niet. Als ik het goed begrijp kan je het alleen over Wi-Fi gebruiken op je eigen thuis netwerk? Dus alleen wanneer bv je vriendin wat anders wilt kijken op tv dan zou je het gaan gebruiken.

    En dan vind ik het ook jammer om een game op zo'n klein schermpje te spelen. Vooral next-gen games wil je toch gewoon op een dikke 42 inch of groter plasma/led/lcd tv zien?

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
     
  7. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    [​IMG]
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Tof filmpje over remote-play, de ui, intergratie met tablets/phones etc

    [yt]VWplhhktgqs[/yt]
     
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Om deze reden vind ik het remote play juist een gafe feature. Zelf game ik op mijn kamer met een 23 inch tv en heb ik geen zin om mijn console beneden neer te zetten om op een grotere tv te kunnen gamen. Met remote play kan ik nu dus wel gewoon beneden gamen.
     
  10. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ok als je de console niet op je main grote tv hebt aangesloten dan is het zeker handig.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
     
  11. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt mij wel dat je een gigabit-bedraad netwerk moet hebben, over een 100mb wifi verbinding gaat onwijs laggen denk ik.
     
  12. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Nee dit is dus niet denk ik niet zo, kijk maar naar het filmpje. Die chick is thuis aan het gamen, dan gaat ze naar school en gaat ze daar verder. ;)

    [yt]VWplhhktgqs[/yt]
     
  13. XtrordinarY

    XtrordinarY Active Member

    Berichten:
    400
    Leuk Bevonden:
    1
    Idd my bad, dacht van gamescom te hebben begrepen dat dat eerst wel zo was, maar uit dit filmpje blijkt dat niet zo te zijn.

    Verstuurd vanaf mijn HTC One met Tapatalk 4
     
  14. LuckyLuciano

    LuckyLuciano PS5: LuckyLuciano__NL | Xbox: LuckyLuciano NL

    Berichten:
    1.261
    Leuk Bevonden:
    30
    Ziet er echt tof uit hoor, die remote play!
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Zoals je op het filmpje kan zien werkt het zelfs via wifi op een ander netwerk ;)

    Zoveel data is er niet nodig, de ps4 voert al het rekenwerk uit.
     
  16. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    dat maakt het voor mij dus interessant :)
     
  17. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Dit zorgt er echt voor dat ik geen twijfels meer heb. PS4 is een zekerheidje.
    Na het falen van MS, de prijs, release date, vrienden. Was ik al bijna zeker van een PS4. Toen ik er achterkwam dat je met je Vita je PS4 spellen kan spelen via stream wist ik het eigenlijk al zeker (Omdat ik geen tv op mijn kamer heb is dit erg aantrekkelijk voor mij).

    Mijn PS4 komt in een bijkamer, daar staan ook de droger+wasmachine en is het niet altijd even warm en lekker zitten. Maar mijn ouders willen geen console in de woonkamer, als ze weg zijn sleurde ik mijn xbox nog wel eens de woonkamer in maar dit vond ik vaak teveel moeite. Op de manier die Sony nu introduceert kan ik altijd makkelijk OVERAL in huis en buiten huis gamen ook op plekken waar dat eerder niet kon (slaapkamer en woonkamer).

    Dus ik ga dit jaar redelijk wat centjes aan sony producten spenderen :+
     
  18. capullo

    capullo Active Member

    Berichten:
    1.219
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is gewoon tijd om op jezelf te wonen, alles opgelost:-0)
     
  19. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Ja kan ook. Maar dat kost nog meer geld :p. Vind het tot nu toe nog wel even prima zo
     
  20. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp die stille hint van je ouders nou jongen:cool:, ps4 en tv in het washok...:F:
     

Deel Deze Pagina