Mooie dye gevonden. 10 gold waard. Hm... Ik zou het graag willen houden, maar 10 gold is (voor mij) wel erg veel. Misschien kan ik dan die laatste character slot kopen zonder met echte centjes te moeten betalen. (kan iemand me even 25 gold doorsturen!? ) edit: Dit gaat nog even duren...
Ik snap het. En ja, je kunt Gold kopen, maar mag eigenlijks niet. Ik heb er alleen schijt aan met de huidige ontwikkelingen rond games. Heb altijd een vast adres voor dat soort zaken. Van de week nog 100 goud voor GW 2 gekocht, maar dat ga ik niet spenderen aan Professions.
100 Gold heb ik 25 euro voor betaald, dat is duur, maar heb wel een veilige website en hele goede klantenservice, 24/7 En de 1e 25 gold die ik kocht, dat was goedkoper, gaf ik uit aan Professions leveling. Niet slim met die prijzen, maar heb dat ook al te vaak gedaan in World of Warcraft. Prijzen varieren afhankelijk van de gold koers. Je kunt op die website wel meer krijgen dan dit soort zaken hoor. O.a. ook snelle levering Xbox 360 kaarten etc. Ik mag de link denk ik niet plaatsen, maar misschien dat een MOD even kan inspringen met betrekking tot deze website.
Ik heb volgens mij hier op XBW eens zo een ad gezien voor die (of iig een soortgelijke) site. Ik ga het zelf niet doen, maar ik was wel benieuwd wat de prijzen dan zijn. En hoe die eigenaar van de site aan al dat gold komt.
www.randyrun.nl Als een MOD het niet meer wil, wel graag eerst website goed bekijken, dan mogen ze hem wel weg halen. Bovenstaande is de website waar ik al mijn spul vandaan haal, meestal Gold. Ik raad je aan het bij games alleen bij Gold, of Xbox Live kaarten etc te laten. Vooral het overige moeten ze al snel op jouw account kunnen. Kijk maar even rond. Ze zijn een beetje de Super de Boer onder dit soort website's, duur dus.
Bovendien is het niet toegestaan. Dan sponsor ik liever Anet. Sommige sites zetten volgens mij Aziaten aan de slag om no-life geld te farmen, ook niet ethisch dus
Eh die farmen geen gold, enkel logins van accounts Door gold te kopen houd je het oneindige account scammen/phisen en andere ellende in stand, niet echt handig dus.
En overigens kans dat je account een ban gaat krijgen geef toe heb wel eens Gems gekocht voor guild wars 2 in een jaar tijd misschien 40 euro richting anet gegaan. Slimste is gems te kopen voor een update, als je ze dan inruilt voor gold zijn ze vaak het dubbele waard.
Klopt. Bovendien is Anet heel erg gebrand op het kopen van gold. Hoop voor je dat je geen ban krijgt.
Ja, daar valt over te praten. Ik weet ook wel dat het niet toegestaan is, maar met al die in-game items en upgrades die je bijvoorbeeld in SWTOR en GW 2 kan kopen heb ik er een beetje schijt aan. Ik doe het ook niet heel vaak, alleen als ik het echt nodig heb. En ik weet nu ook wel beter waar ik het aan uit geef.
Dan is toch de hele uitdaging weg? Leuk als je in het duurste armor loopt maar als je er alleen geld voor afgetikt hebt is het nou niet echt bijzonder
Ow oke. Gold kopen doe ik trouwens ook niet. Precies zoals al is gezegt dat is zonde. Als ik gems koop voor een bepaald iets en ik houd nog wat gems over dan spendeer ik dat meestal aan wat extra gold als ik het nodig heb.