Rockstar just sent me this new screenshot for GTAV.net/GTAForums.com. Enjoy: http://gtaforums.com/topic/584675-new-screenshot-for-gtavnetgtaforums/
Is gewoon praten ja. Lijkt me sterk dat ze wat nieuws te melden hebben. Damn man dat GTA V topic op Fok loopt echt uit de hand. Dat topic is zelfs nu gesloten Ach snap ook niet waarom ik nog op Fok zit
@ egelhunter dat is een amerikaans doosje. die gebruiken andere tekens. dat staat daar voor M van Mature (18+)
En als die er al komt moeten de gebroeders Houser hem idd zelf maken Maar liever niet, GTA is een parodie van allerlei films, boeken en noem maar op andersom gaat dat niet werken
Ik ben trouwens een beetje bezig in IV, gewoon wat missies met Niko enzo. Maar dat spelen zonder mini-map gaat niks worden. Net moet ik een busje vol gestolen tv's naar een garage brengen...er werd niet verteld waar de garage was en kreeg alleen maar het icoontje op de map. Nou kan je wel constant op start drukken en de grote map checken, maar dan kun je net zo goed de mini-map aangooien. Zonder heb je geen idee waar je heen moet. Hoe gaan jullie dat oplossen? Met de GPS weer?
Als jij dezelfde naam hebt op Fok als op XBW heb jij nou ook niet echt de meest scherpe posts. Je kan toch wel zo nu en dan je kaart gebruiken? Ik gebruik hem ook nog steeds hoor . Heb hem alleen niet standaard aan staan.
Ik zeg je 1 ding. Op Fok lul ik ook vaak uit m'n nek hoor. Ik meen heel veel dingen nooit wat ik daar zeg, en dat forum is toch al een en al troep wat daar rond hangt. Op dit forum ben en reageer ik altijd veel serieuzer, omdat hier gewoon een betere en normalere sfeer hangt. Wie ben jij op Fok dan als ik vragen mag?
Die screenshots zijn (zoals altijd) weer netjes. Best vet dat je kan schieten met een pararchute, maakt het net weer effe leuker
Ach, nog maar 7,5 dag. Heb van het weekend nog een bruiloft waar ik heen moet gaan en wat werken (al is daar geen fuck te doen dus duurt het ook nog lang ).