Wie zegt dat die andere gasten niet exact hetzelfde doen? Vind die humor daar altijd wel lekker scherp, ik houd er wel van. Ik kom btw alleen in SPT. En als ik me verveel beetje in gta topic.
Ah ok*) Ja die zullen ongetwijfeld hetzelfde doen Ach ja het blijft maar een forum en dan ga ik niet heel serieus (hier wel, maar hier zit een ander soort community) doen. Zeker niet op Fok waar het merendeel van de topics bagger is OT: Ik wil het mailtje ontvangen dat Bol mijn game heeft verstuurd
Met Blips only zie je gewoon exact waar je heen moet. Waypoints zie je dan gewoon, alleen de landkaart zelf zie je dan niet in de mini-map. Ah well, zal er gewoon op neerkomen dat je dus nog regelmatig op de big map zal kijken.
Had XBW niet toen een aantal beelden van de Multiplayer van GTA IV die nergens nog te zien waren? Allemaal sites namen die foto's toen over van XBW en het watermerk
Dat vind ik zo vet aan Rockstar. Dat ze ook nieuws uitdelen aan kleinere websites. Ze weten toch wel dat het de hele wereld over gaat. S3 TapaTalk
[yt]44UGcRUisBI[/yt] Ik zag dit op twitter staan (is allemaal bullshit i know) Maar waarvan is die gameplay vanaf 2:25? Want dat ziet er wel gaaf uit
Volgens mij is dat 'gameplay' van iets wat nog voor de officiële 1ste trailer online stond. In ieder geval fake.