Ja! Manchester City, Tottenham Hotspurs, Borussia Dortmund, AC Milan, Paris St. Germain, FC Barcelona, New York Red Bull, Boca Juniors.
Heb geen idee, maar denk zelf dat de transfers niet up to date zullen zijn. Weet ook niet hoe dat voorgaande jaren was?
Ik bedoelde dat de versie tussen next-gen en current-gen gaan verschillen. Daarom hebben ze waarschijnkijk de keuze gemaakt om de PC een mindere versie gegeven.(Omdat hun doelgroep waarschijnlijk de next gen versie niet aan kunnen). Normaal liep de PC versie een jaar achter op de consoles, dat zounu weer eens kunnen gebeuren.
Ah ok, wist niet dat de PC-versie normaal achterliep. Speel pas sinds FIFA 11, zie dat dat de FIFA's daarvoor PS2 ports waren. Dan is het wel logisch, maar het blijft natuurlijk jammer voor de mensen die wel met de nieuwe engine willen spelen.
Ik wil de game graag pre-orderen, maar heeft het nog nut als ik de Deluxe versie neem.. dus de versie met 24 pakjes voor FUT Of gaan dit allemaal flutpakjes worden?
24 gouden pakjes zijn het, dus er zit heus wel iets leuks tussen. Ik heb in ieder geval die versie met 24 gouden pakjes besteld, is maar € 60 bij de MM.
Stats van aanwinst Corona van FC Twente: http://www.futhead.com/14/players/7114/jesús-corona/ Zwáár goed + 5 sterren skills, holy shit
Wat ook belachelijk is, uit die FIFA 14 UT video's die nu verschijnen op Youtube: Oftewel, iedereen (die dit niet weet) denkt nu dat dat je met 100k packs makkelijk de beste spelers kunt scoren wat dus niet zo is. EA denkt alleen maar aan geld.
Ja natuurlijk, ze zouden ook gek zijn om mensen te laten recorden als ze alleen maar prut spelers krijgen. Zie je bij KSI ook heel duidelijk: heeft een pack-opening van 6.000.000 coins, maar ziet alleen topspelers eruit komen en je ziet heel duidelijk dat het aantal coins verspringt over meerdere 100k's. Dus hij selecteert gewoon de goeie pakjes. Btw, PC Demo is uit!
Xbox 360: Demo wordt verwacht op dinsdag 10 september rond 15:00 uur. Playstation 3: Demo wordt in de Europese Store verwacht op woensdag 11 september rond 18:00 uur. Beschik je echter over een Amerikaans Playstation account dan kan je via de Amerikaanse Store de demo dinsdagavond rond 20:30 uur verwachten. Teams: Borussia Dortmund, FC Barcelona, New York Redbulls, Boca Juniors, AC Milan, Manchester City, PSG en Tottenham Hotspur Speelbaar stadion: Camp Nou Speelduur per helft: 3 minuten