- Forza Horizon (Gratis, nu voor iedereen beschikbaar) Vorige week konden Gold-leden 'm al downloaden, vanaf vandaag is de demo van Forza Horizon beschikbaar voor iedereen. Forza Horizon was volgens Wesley een waar feest en daarom gaf onze race-expert 'm in de recensie dan ook een 9+. Forza Horizon biedt een geweldige open wereld met een 24-uurscyclus, heel veel evenementen en een authentieke festivalsfeer. Download de demo voor een voorproefje van al dit moois. Van Insidegamer Maar die demo stond toch al langer dan een maand geleden al op Xbox Live. Tenminste ik kon hem toen al spelen.
Yup, ze hebben gewoon net gedaan alsof ie nieuw was omdat Horizon net op Games on Demand was uitgekomen. De demo is al maanden oud.
Vind de demo zelf maar gigantisch matig hoor. De andere Army of Two games voelden ook beter aan, er lijkt iets veranderd en niet voor het goede.
Het in cover gaan ging niet zo soepel. Je moest echt meer mikken totdat er een pijltje stond, ipv hoe het in vorige games (en Gears) ging. Dunno, vond het niet slecht. Al waren mijn verwachtingen wel vrij laag. Het gemis van Rios en Salem was natuurlijk ook vreselijk. Normaal gesproken zou ik zeggen; heerlijke budgetbak game. Maar met next-gen wat eraan zit te komen weet ik niet of het er ooit van zal komen.
Multiplayer-demo van Gears of War: Judgment Bestandsgrootte: 739 MB (en vorige week nog een Ninja Gaiden demo )
Demo: Madden NFL 25 DEMO Madden NFL 25Content: Madden NFL 25 DEMO Check availability in your Xbox LIVE region Dash Text: Celebrating 25 years of innovation, Madden NFL 25 unlocks the power, precision, and creativity of the NFL ball-carrier. Whether you’re a slashing running-back, dual-threat QB, or ball-hawking safety, unleash 30 new moves and string together devastating combos with the all-new precision modifier in Madden NFL 25. http://marketplace.xbox.com/en-US/P...acd000-77fe-1000-9115-d802454109c1?nosplash=1
Demo van NHL 14 staat online http://marketplace.xbox.com/en-US/P...ble-Demo/66acd000-77fe-1000-9115-d802454189c0
Gisteravond ook ff Diablo III gespeeld, was toch driekwartier bezig en nog steeds geen einde! Brute game zeg, volgens mij speel je gewoon vanaf Act I. Ga deze nog wel halen. Rayman ook een hele toffe game.