Paar stukje hout verkopen en voila. Nog niet genoeg voor 800 gems, dus eens kijken wat ik nog meer kan dumpen. Ik gebruik die zooi toch nooit. En met die dailies waar je steeds moet gatheren heb ik wel weer genoeg tegen de tijd dat ik het toch wil gebruiken. Helaas nog niet mijn dye verkocht. Ik wist dat het iets langer zou duren omdat ik het voor een hogere prijs had geplaatst dan de laagste verkoper, maar zó hoog was het ook weer niet.
Waarom doe je dat dan ook? Hoeveel Gold heb je nodig voor 800 gems? 25? Gewoon effe 2/3 dungeons doen.
Omdat ik dacht dat het misschien 2 uurtjes langer zou duren, niet een paar dagen. Ik ben nog lang niet de hoogste verkoper hoor! Koop jij het even, met een paar dungeons heb je het toch weer terugverdiend!
Pff! Dit was een Midnight Ice oid. Donkerzwart. Op zich mooi, maar niet ~10 gold waard. Net als de meeste andere. Purple Ice heb ik ook, en die schijnt ook veel waard te zijn. wtf, het is gewoon wit. Blue Ice heb ik op mijn elementalist en die is minstens zo mooi/wit, en veeeel goedkoper. Ach ja, als iemand er maar voor wilt betalen vind ik het goed. Hierna bewaar ik ze weer allemaal zelf.
Ik wil het dan ook meteen in kas hebben. Kan er niet over als ik het geld wel kan in zien, maar niet direct kan bereiken. Eerste wat ik dan doe is naar een Trader gaan en mijn geld ophalen.
Ik wou dat ik dat kon. Bij World of Warcraft idem dito, maar daar kan ik nog een instant mail box voor toveren.
Je gold ophalen van de TP is toch niet zo moeilijk? Ik kom echt iedere dag wel 10x in Lion's Arch. XD
Zeg ik ook niet, het is gewoon in reactie op Yellow wat alles per direct moet hebben. en wtf moet je zo vaak in LA?
Haha, ja ik ren ook ook vaker rondjes met mijn ballon of kite, als ik toch bij mijn bank moest zijn. Maar geen 10x per dag.
Ik heb dat in alle drie de MMO's die ik speel, minder bij SWTOR, daar hang ik meer rond in mijn eigen starship. Bij WoW zit ik altijd in de stad die Stormwind heet, bepaald plekje. Bij Guild Wars waar ik op dat moment vaak mee bezig ben, maar als ik even niets te doen heb zit ik in Divinity's Reach, bij de Guild Bank, die ik leeggeroofd heb, waren maar een paar kut items, en de trader posts er tegenover.
Nu komt het moeilijke met die gems. Het goede moment uitkiezen om te kopen. Domme koersen. In de ochtend zal de koers wel gunstiger zijn dan nu denk ik dan? edit: Dat viel tegen. Ik had het gisteren beter gelijk rond deze post kunnen kopen. Was toch weer 30 silver verschil! Ach ja, ik blijf niet wachten op een ideaal moment. Wie weet, misschien was het vanavond/vanmiddag nog duurder. En 's nachts is het tijd om te slapen, niet om gems uit te geven in GW. Dus, ik presenteer u, het 8e character slot (*trompetgeschal, confetti etc etc) Jammer dat je op een pijltje moet klikken om heen en weer te gaan, het had best ook nog gewoon gepast.
Nice! Die zijn alleen te krijgen via fractals of niet? Want dat heb ik nog nooit gedaan. Ben trouwens best jaloers op die 408 G, ik vond dat ik al veel had met mijn 200