Je speelt een stukje van act 1. Tot een soort 'tussenbaas'. Wat mij trouwens opviel, misschien leek het maar zo,is dat je poppetje sneller loopt dan op de pc. Ik kon kiezen uit easy, medium, hard. Ook dit kan ik mijn niet herinneren van pc. Kan ik dit vergelijken met normal, nightmare, hell? Verstuurd van mijn GT-S5830 met Tapatalk
O ik vond het inderdaad al vrij hoog tempo! Wellicht was dat het dan... Oja en PES demo komt als het goed is morgen voor EU.
Weet je toevallig ook wanneer Fifa komt? Ik dacht gelezen te hebben vandaag, maar... eh... ik zie niks. Al is er toch niet veel keus welke ik dit jaar zal kopen, gezien PES niet eens op next-gen uitkomt. Bummer.
FIFA komt inderdaad vandaag ( voor de PC is - ie eral, op origin ). PES komt alleen morgen voor de PS3. Voor de Xbox komt-ie op donderdag.
Voor de PC ben ik inderdaad al aan het downloaden. Hoewel ik dat nooit lekker vind spelen. Ik heb een PS3, dus dat is geen probleem. Zal alleen wel wennen zijn om weer terug te moeten gaan naar de dualshock voor voetbalgames. Speel inmiddels al te lang op de 360. oh, geen wonder dat ik het niet kon vinden. Over een half uurtje verder F5-en.
Yep, maar dat is de verkeerde regio. Dat werkt alleen als je er speciaal een ander account voor aanmaakt, geloof ik.