Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik moet eerlijk zeggen dat ik ook wel een beetje de echte killer apps mis in de launch games (op beide consoles)

    Ik kijk nog het meeste uit naar BF4

    Maar de echte next-gen killer apps zoals Destiny, The Order, Titanfall en the Division en zo zitten gewoon niet in het eerste half jaar qua releases

    Infamous is nog het enige wat er een beetje op lijkt idd..Dat ziet er beter uit dan wat we tot nu toe kennen. En geeft me minder het 'ge-upscalede current gen' of 'pc versie' idee wat ik bij Killzone en BF4 heb

    het is de eerste echte console exclusive die er aan komt waar ik echt iets van next-gen in zie

    Toch een beetje vreemd dat er (voor mij) niet echt meteen 1st party must-haves zijn.

    Wat als ik straks zowel een ps4 af kan halen bij de Intertoys en MS ook nog m'n duitse bestelling levert. Zit ik dan met 2 consoles en geen must-play games behalve BF :+

    Zou er bijna 1 af gaan zeggen en een half jaartje wachten..
     
  2. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Beide bieden genoeg leuke games, maar of het nu echt de killer-aps zijn, tsja.

    Watch Dogs & Assassin's Creed 4 gaan soweiso erg tof worden, maar het zijn niet echte next-gen games.
     
  3. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Tuurlijk, er zit genoeg leuks bij. Maar een killer app zoals Halo was voor de eerste xbox, of Soulcalibur voor de Dreamcast, of Goldeneye of Wipeout/Tekken of noem maar op. Iets wat we echt nog niet eerder zo gezien hadden zit er gewoon niet bij.


    En het is ook veelzeggend dat je precies 2 3rd party games opnoemt. Net als dat ik t meest uitkijk naar BF4,.. ook 3rd party
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als je zegt dat je niet onder de indruk bent van Ryse en ook nog zegt dat Infamous de Xbone weg blaast dan tja..... =(
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ik ben ook niet onder de indruk van Ryse als ik eerlijk ben. Gameplay ziet er maar beperkt uit. Vind het een typische launch game. Mooie plaatjes zonder inhoud
     
  6. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Heb het puur over de graphics.
    Verder is er nog weinig bekend over diepgang van een game als Ryse.
     
  7. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Staat Crytek daar niet bekend om?

    Als je de singleplayer beelden ziet, ziet de game er echt prachtig uit. Grafisch echt een showcase voor de next-gen, net zoals Killzone voor de Ps4.

    Ach, de multiplats zijn wel tof!

    Overigens ziet de nieuwe trailer van CoD: Ghost er best wel tof uit:

    [yt]SumIZb6qMJw[/yt]
     
  8. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    tja? Ryse is een leuke game maar vind het niet indrukwekkend (grafisch ook niet). :)
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  9. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Zelf vind ik Ryse ook niet echt indrukwekkend.. Vooral de animaties, het contact en de hits wanneer er geslagen of geblokt wordt met het schild ziet er af en toe echt belachelijk uit.
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Zoals die zegt heeft die het over de graphics. En dan zien Infamous en Ryse beide er gewoon super uit.
     
  11. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Playstation bril maar eens afzetten dan.
    Dus je wilt zeggen dat die 1e E3 Ryse trailer er maar matig uit ziet?

    Zulke opmerkingen kan ik niet serieus nemen.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  12. Rickk

    Rickk Active Member

    Berichten:
    1.329
    Leuk Bevonden:
    128
    Ryse ziet er supervet uit! Maar voor mij gaat het em niet worden, in ieder geval niet voor 60 euro. Ik hou niet echt van Romeinen (met AC en piraten heb ik hetzelfde) en het lijkt mij teveel hack and slash. MAAR: Ryse ziet er mooi uit :)
     
  13. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gameplay heel matig. Vind ik ook. Grafisch kan ik niet over oordelen over een yt filmpje. En juist de eerste e3 trailer heeft veel commentaar gekregen. Dus om te zeggen dat je dat niet serieus kan nemen dan...
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  14. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik een PS bril? jij een Xbox bril?

    Heb niet gezegd dat het er matig uit zag, ik was gewoon niet onder de indruk.
    Het deed me niets.
     
  15. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Jij zegt:
    Infamous ? is een game die naar mijn mening iedere game van de Xbox wegblaast. (daarin zie je toch ook wel redelijk het kracht verschil en dit is pas het begin)

    Nee dat is geen fanboy gedrag zeker...
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Dat je er nog op ingaat....
     
  17. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Maar alsnog noem ik Ryse niet matig, ik ben ook inderdaad van mening dat Infamous iedere Xbox game wegblaast ook grafisch veeel beter dan Killzone.
    Maar zoals gezegd dat is mijn mening, jij kan het anders vinden dat kan uiteraard.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  18. mitchdylan

    mitchdylan Active Member

    Berichten:
    1.410
    Leuk Bevonden:
    28
    laat lekker zitten joh X-Junk. De meeste op het forum hier weten dat Mallakai en UpinSmoke ps4 hoogstwaarschijnlijk prefereren. Ik prefereer xbox one en vind infamous er niet zo bijzonder uit zien. Ik denk dat we allemaal zo ons eigen brilletje op hebben :cool: gelukkig verschillen de smaken
     
  19. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij is de diepgang of liever gezegd het gebrek daar aan in de gameplay prima te zien in de gameplay videos?

    het is button mashing en QTE's

    doet me niet zoveel

    Grafisch is het niet lelijk maar het blaast me ook niet weg zoals the Division gameplay reveal dat deed.

    Spel doet me gewoon niet zoveel. Maar goed, dat maakt ook niet uit, er moet in de launch lineup voor ieder wat wils zitten. Wil niet zeggen dat alle games je aan moeten spreken
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983

Deel Deze Pagina