Een potje gespeeld en ben positief verrast. Vind het lekker spelen en 't oogt fris. Menu's zien er ook eindelijk strak uit Kan niet wachten op de volledige game
Weinig bijzonders helaas die demo, uurtje gespeeld nu.. Vind die gameplay van FIFA met het jaar stroever worden, echt niet mijn ding. Benieuwd wat de demo van PES gaat bieden, speel dat spel van Konami toch altijd veel liever.
Geweldige menus in de wedstrijd eindelijk goed over nagedacht. Speelt wel wat rustiger maar dat vind ik wel ok. Cavani en Ibra maken geweldige loopacties btw.
Ziet er allemaal stuk vlotter uit maar verder weinig vernieuwend (op de interface na). Aannames wel wat realistischer en van richting veranderen tijdens sprinten nu ook een stuk beter. Coaches zijn trouwens weggelaten in tegenstelling tot '13. En de bank is leeg ..
Trucjes vind ik nu iets makkelijker gaan, speler doen er nu geen jaar over om zich om te draaien. Spelerbehandeling is goed verbeterd
Ik vind het heel traag spelen. Het lijkt elk jaar slomer te worden. Zo snel als bij fut hoeft ook niet, maar zo langzaam. Merk ook weinig verschil met FIFA 13.
Ja, zoiets zag ik laatst bij Hjerpseth's video's. Alleen de Ronaldo-chop als ik me niet vergis, om een verschil te maken tussen een normaal schijnschot (die ook vernieuwd is!) en de chop.
Waarom zijn jullie eigenlijk zo nieuwsgierig en/of enthousiast over deze versie? Gaan jullie FIFA 14 eerst aanschaffen voor de current-gen of halen jullie voorlopig helemaal geen next-gen console?
Die kleine dingen, zoals een speler die zijn armen omhoog gooit bij een voordeelactie om aan te geven dat hij geen overtreding maakte, de sublieme kop-animaties en het waarheidsgetrouwe schieten maken het voor mij nu al een topgame. En dan denk ik dat het op de Xbox One nog beter is, want current gen zal vast niet alles aankunnen.
Ben vooral blij met: John Newman - Love Me Again Smallpools - Dreaming Ik ga GTA V (volgende week) en Fifa 14 (over 2 weken) halen. Met die 2 games kan ik weer een tijdje (een jaar denk ik) verder. Zie volgend jaar (ergens in augustus/september 2014) wel of ik een Xbox One haal of niet. Maar GTA V en Fifa 14 halen voor Xbox 360 en paar maanden later een Xbox One en Xbox One spellen kopen zie ik niet zo zitten.
De demo is toch uit? Hoe kan het dat ik hem niet kan vinden? Erg vreemd. Edit: ik had geen Gold meer......