Ik hoop van niet. Zou echt zonde zijn. Bestel daar regelmatig. Zal ze eens mailen ... OF... ... ze komen naar NL. gerucht gaat al een tijdje. Mss lanceert volgende week wel de Amazon.nl shop
In verleden paar keer besteld; volgende dag in huis/of op release...is wel lang geleden, meeste online gameshops zijn goedkoper en leveren hetzelfde.
Zijn er eigenlijk inmiddels alternatieven voor 3Vcash voor virtuele creditcards? 3Vcash werkt goed, maar ik vind het maar niks dat je niet gewoon precies dat bedrag kan nemen wat je wilt. Het begint pas bij 20. Wat als ik maar een tientje nodig heb?! Dan ben je verplicht om nog iets anders van een tientje te vinden alleen maar om het bedrag op te maken.
Xbox Live (US/EU) Gold 12 Months Subscription 30.72EUR http://www.offgamers.com/xbox-live/xbox-eu/xbox-eu-microsoft-point-c-3455-3456-3457.ogm Gewoon onder andere met Ideal betalen \o/
@Dulle Je hebt er volgens mij geen waar je een 10je op kan zetten.. Begint allemaal bij 20+ euro. Ik raad je zelf Neteller aan, en dan eventueel gewoon het pasje aanvragen (gratis) en dan kan je de overige 10 euro er gewoon af pinnen.