Xbox One vs. PS4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Dusky Demon NL, 26 mei 2013.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Gameplay heeft veel commentaar gekregen. Valt niet te ontkennen
     
  2. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Dat kleurenrandje om de vijanden vind ik echt lelijk.

    Dat hebben die AC games ook.

    Voor de rest ziet het er wel nice uit. Maar het is niet de mooiste next-gen game die ik tot nu toe heb gezien.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Welke beloftes? Emotion engine? De hele PS3? En oh my god wat viel het allemaal tegen. Nu ook weer, de hele tijd 'only possible on PS' bla bla tijdens die shows. Most powerful machine ever en ga zo maar door. Wel triest dat Driveclub dat alles behalve toont dan. Echt alleen Killzone is mooi en Infamous, maar zoveel mooier dan X1? I think not persoonlijk.

    Nah hier ben ik het niet mee eens. Vergeet effe niet dat we met Evolution Studios te maken hebben, de mensen achter Motorstorm en die was grafisch erg mooi op PS3 toen. Vandaar vind ik het voor hun doen echt tegenvallend. Dat het een nieuwe IP is moet niets boeien. Is Ryse ook, en kijk eens naar die singleplayer beelden.
     
  4. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Staat los van het feit dat de game uitstekende graphics heeft.
    http://www.youtube.com/watch?v=-TRL8lLZe0Q

    Het enige punt wat ik wou maken betreft de graphics en niets anders.
     
    Laatst bewerkt: 10 sep 2013
  5. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Was het commentaar niet vooral over de MP mode? Die vind ik er sowieso ook niet extreem boeiend uitzien. Het blijft sowieso afwachten en hopelijk is het echt waar dat er exploratie in zit...maar betwijfel dat een beetje. If anything laat het wel goed zien dat de X1 prachtige graphics kan neerzetten.
     
  6. Rob X Tiger

    Rob X Tiger Active Member

    Berichten:
    582
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja man, gelukkig ben ik niet de enige brildrager op dit forum, Ryse ziet er allemaal haarscherp uit :)
    En nu de rest even langs bij Specsavers gaan om een nieuwe bril halen.

    Blurry hoort bij het slowmotion of tijdens QTE, daar heb ik geen last van.

    :+

    Ik heb Ryse nog nooit gespeeld dus ik weet helemaal niets van gameplay.
     
  7. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Een sterke multiplayer zou me ook verbazen.
    De campaign daar gaat het mij om.
    Lekker hack & slash actie in de tijd van de Romeinen met een beetje de vibe uit de film Gladiator ;)

    Dat is gewoon epic imo :p
     
  8. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    Bwahahahaha, serieus joh??:lol:
    MS doet toch PRECIES hetzelfde? Dat heet MARKETING heren.
    Weet je MS nog voor hun persconf?
    'We will kill Sony'
    Hoog van de toren blazen met hun TV, TV, TV, Always online, no used-games etc.

    Ze doen het BEIDEN.
    En dat is niet erg, dat hoort erbij. Houd forums levend. :b:
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Klopt. En ik vond die opmerking ook nogal overdreven van MS, maar ik blijf van mening dat Sony dit veel te vaak doet, grote praatjes. Echt vaker dan MS doet naar mijn idee, ik moet het iig niet. Geen woorden, daden. Tot nu toe spreken de games voor zich. :)

    Dit is wel apart...want die Ono zei vandaag nog dat het een PS4 excl was

     
  10. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik had ook niet anders verwacht eerlijk gezegd dan dat je het niet met me eens was.

    Ryse heeft nog geen concurrent op de andere console om te vergelijken, dat heeft een driveclub bijvoorbeeld wel.
    Als je het dan werkelijk grafisch gaat vergelijken dan is Ryse idd een heel stuk minder in vergelijking met Infamous of Killzone naar mjjn mening

    Maar zoals ik al eerder aangaf het werkelijke verschil ga je waarschijnlijk over ong een jaar zien :)

    Laten we het maar houden op een agree to disagree, want dit schiet niet op.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  11. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En ondertussen heeft The Division, een multi-plat game, veruit de mooiste graphics en physics :+

    Ik snap nooit zo goed waarom het zo moeilijk is om toe te geven dat een spel op de console die je NIET haalt er ook gewoon tof uit ziet. (niet specifiek op iemand hier gericht)

    Titanfall lijkt me een te gekke game en hoe heet dat ene spel voor de X1 ook alweer met veel oranje...eeh sunburst of zo. Dat spel lijkt me ook te gek. Dead Rising 3 had ik ook graag willen spelen en ik zie ook wel dat Forza 5 een verdomd mooie racer is.

    Echter atm haal ik alleen de ps4. Ik heb meer vertrouwen in Sony qua visie, ik zie deze keer een generiek stuk hardware (dat was niet het geval met de ps:cool: wat sterker is dan de x1 (al moet het zich uiteraard nog ontwikkelen), ps+ is echt een super vette service; gratis games > dedicated servers, ik zie ontzettend veel toenadering richting devs, de vitaTV biedt hier in huis erg toffe opties (en nog meer gratis games via + omdat ik nu ook vita games kan spelen) en uiteraard heeft de ps4 gewoon toffe games.
     
  12. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Ik voel me aangesproken Kevf ;) maar ik snap wat je bedoelt, er zullen absoluut toffe titels uitkomen voor de Xbox One, bijvoorbeeld met Dead Rising 3 (erg jammer dat deze niet uitkomt op de PS4)
     
  13. Pascal

    Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

    Berichten:
    2.545
    Leuk Bevonden:
    57
    Inderdaad. Sowieso heeft het denk ik weinig nut om enorm in discussie te gaan over de kracht van de consoles. Momenteel hebben ze beide titels met prachtige graphics, dat zal niet veranderen. Het zijn ogenschijnlijk gewoon twee hele sterke apparaten.

    Persoonlijk lijkt mij Titanfall weinig aan omdat ik nooit wat met CoD gehad heb (op de 360 speelde ik altijd Bad Company of Halo) en iedereen met jet-packs mij niet relaxt in de oren klinkt, heb ik ook niks met de Dead Rising franchise, spreekt de gameplay van Ryse me niet aan (ik vind het er verder wel enorm goed uitzien ;)) en racegames speel ik zelden. Mijn most anticipated titels zijn allemaal multiplats behalve 1886. Second Son ga ik ook zeker proberen.

    Verwijten over en weer over wie er nou een grote fanboy is zijn ook nergens voor nodig. BigKabuto is ook een enorme fanboy. Dus? Iedereen ziet toch wel wie zijn voorkeuren waarvoor heeft. Ga gewoon in op elkaars argumenten.
     
  14. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    De discussie zelf kan je natuurlijk best voeren. Al ben ik zelf eerlijk gezegd qua techniek afgehaakt toen we hUMA etc om de oren krijgen. Het is alleen idd dikke onzin dat de andere console geen enkel tof spel zou hebben. Dat zag je deze gen ook 'de ps3 heeft geen enkel spel wat mij aanspreekt'.... 8)

    Dat is praktisch onmogelijk maar toch zie je het bij de fanboyextremisten nu weer gebeuren :)
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Hey ik voel me aangesproken! 8)
    Ik wil mezelf toch echt geen fanboy noemen:'-(

    Oh en ik ga deze ronde voor de PS4 voor wat het waard is. Speel meestal multiplatform titels, maar wil per se second son :)
     
  16. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Zo heb ik het zeker niet bedoelt, als het om SP gaat ziet ryse er goed uit. Ik was echter gewoon wat meer onder de indruk van de particle/light effects van infamous, want voor de rest zijn het graphics die al van PC bekent zijn.
     
  17. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Niemand koopt Ryse voor de MP, dat is hetzelfde als wanneer je Assassin's Creed IV koopt voor de MP. Daarnaast is die game gewoon een showcase voor de One net zoals Killzone voor de PS4. (alleen heeft Killzone waarschijnlijk wel een boeiende MP)
     
  18. brogum

    brogum dotgamer

    Berichten:
    402
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey de console discussie is weer wat geluwd.. even kijken of wat olie erbij het vuurtje weer aanwakkert O-)

    Bij de ps1 t/m ps3 werd ik door sony marketing zo ongelooflijk op-gehyped (normal world and the world of Sony-hype hype hype) dat vanaf het begin de graphics eigelijk alleen maar tegenvielen. En nu een jaar of 15 later hoor ik nog steeds "ja maar volgend jaar blablabla" (superlatieven nooit te weinig). Hoop leuke games mogen spelen maar met een bijsmaak.

    Vanaf de xbox 1 mooiere graphics en betere (online)service ontvangen van microsoft. Wat ze zeggen brengen ze ook in mijn ervaring. 2 keer ROD gehad op de 360 (jammer), maar met 1 belletje binnen 1 werkweek weer een werkende console naast de tv.

    Voor mij word de xbo de main console en over een jaar of 2 kijk ik nog eens ofdat Sony eronder mag staan.

    :thumbs:
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Noem mooiere games op de 360 dan Uncharted en TLOU.

    Gekke fanboy discussies altijd hier.
     
  20. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    Huidige marketing van Sony is meer gebaseerd op MS hun falen :+

    MS is hun momentum kwijt en is dat langzaam maar zeker aan het herstellen.
     

Deel Deze Pagina