1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. SjaccoPopino

    SjaccoPopino Stay Frosty

    Berichten:
    3.526
    Leuk Bevonden:
    86
    Legaal, illegaal, ik heb daar minder moeite mee. Ik wil van de series die ik volg (en dat zijn er 50+) gewoon altijd de meest recente aflevering kunnen zien, niet pas een jaar later.

    Wat ik gister op m'n iPad en iPhone gekeken heb was iig HD. Daarnaast kun je ook bij je instellingen (via de site) instellen of je matig, goed of beste kwaliteit wil. Qua geluid zou ik het niet weten (je vroeg eerder toch of het dd of dts is toch?).

    Aanbod is om te beginnen goed, maar mag wel uitgebreid worden. Lees ook mijn eerdere post hierboven.
    Alle series (die ik vannacht gecheckt heb) hebben zowel Nederlandse als Engelse ondertiteling, die je tevens ook helemaal uit kunt zetten.
     
  2. Weggooi32

    Weggooi32 Active Member

    Berichten:
    2.391
    Leuk Bevonden:
    60
    Dat is idd wel jammer. Ik vind het geen probleem dat ik bepaalde series nog zou moeten downloaden, maar als series erop staan wil ik wel gewoon het laatste seizoen kunnen kijken. Heb iig een proef abbo afgesloten en even kijken of het bevalt.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik vind dat altijd een bijzondere stelling. Als iedereen voor 0 euro naar de nieuwste series wil kijken dan wordt het de markt wel lastig gemaakt. Is een serie een jaar later niet meer leuk?

    Wat zou de allergoedkoopste manier zijn om een Netflix apparaatje te maken? Ik heb nu nl voor mijn ouders een mediaspeler gekocht en help hun met downloaden etc, maar dit zou echt ideaal zijn.
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ook maar eens een maand proberen. :)
     
  5. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Heb je hier toevallig een link van? :)
     
  6. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Mocht het idd goed met XBMC kunnen communiceren en het allemaal op tijd online staat is het erg tof.
    Als ik 3 dagen moet wachten tot de series en ik echt via Netflix moet kijken wordt het een twijfelgeval.

    Dat het legaal is vind ik idd ook een belangrijke zaak. Echter, met Spotify was het gemak de belangrijkste factor. Met films/series valt dat gemak wel mee dankzij SickBeard enzo, dus is de stap wat kleiner. Als ik alles handmatig zou downloaden zou ik sowieso inschrijven.

    @Bauke: http://www.ebay.nl/itm/netflix-12-m...258?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3cd5b6de6a
     
  7. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Toch balen dat onze Philips-tv de app (nog) niet heeft. Tv is van maart 2013...
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat jij graag wilt is toch nooit haalbaar? Het illegale circuit zal altijd meer en sneller content bieden :)
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tsja. Maar je ziet het wel bij HBO hier in Nederland. De laatste aflevering komt een dag later in de avond hier op HBO. Tuurlijk kan je in de middag al GOT kijken ofzo maar dat je niks hoeft te downloaden en dat je ondertiteling goed is heeft een meerwaarde dat mensen graag HBO gebruiken ten opzichte van downloaden. Als Netflix wilt "winnen" moeten ze dat precies hetzelfde doen eigenlijk. Anders blijft downloaden interessanter. Voor mij dan. :)
     
  10. KevskiVD

    KevskiVD Active Member

    Berichten:
    949
    Leuk Bevonden:
    0
    HBO Nederland de series een dag later (on demand) inclusief ondertiteling. Dat is interessant :) Helaas bij Caiway nog steeds geen HBO.

    Nadeel alleen dat al die losse abonnementen van €8 - €15 per maand ook gaan aantikken.
    Plus dat iedere aanbieder zijn eigen applicatie nodig heeft op een apparaat als een Xbox / smart tv / mediaplayer, hoewel dat wellicht gaat veranderen als HbbTV verder doorkomt.

    Ik ga sowieso een maandje Netflix proberen, ik zag wel een paar series voorbij komen die ik nog niet heb gezien (bv. Dexter :eek:). Ja, die zou ik ook gewoon in één zwik kunnen downloaden
    Maar als ik het aanbod zie loopt het aardig achter.

    Top zou zijn als Netflix ook series in één / enkele dagen na uitzending in de USA aan kan bieden in Nederland, met of zonder Nederlandse ondertiteling.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  11. Dyonko

    Dyonko Duke

    Berichten:
    4.251
    Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik had in m'n hoofd dat Netflix echt een huge aanbod had, dit is gewoon weer Film 1/ HBO achtig ( 1 maandje leuk , daarna niet meer).
     
  12. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    Dat is in Amerika zo, daar staat echt bijna alles erop. En vaak ook de nieuwe releases meteen, dit is inderdaad teleurstellend...
     
  13. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Het snelste circuit is legaal, namelijk op TV zelf ;)

    Hoe zit dat met SmartTV's btw? Wordt dat geupdate of komt dat enkel op nieuwe TV's vanaf nu?
     
  14. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Als je alle kanalen wereldwijd zou kunnen ontvangen wel ja, maar dat is niet t geval.

    Nu heeft Sickbeard de series eerder voor me klaar staan dan wanneer ik ze op tv kan zien.

    En dan heb ik dus alle zenders die Ziggo aanbied

    Wat die tv's betreft, ik denk dat dat wel ge-update kan worden. Zijn vaak een soort apps toch? Denk dat ze Netflix in veel gevallen er wel bij kunnen zetten met een firmware update.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  15. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Haha ja was ook gekscherend bedoelt.
    Anyway, voor mij heeft Netflix niet genoeg voordelen om 100€ per jaar te lappen.
     
  16. Erasmus

    Erasmus Active Member

    Berichten:
    590
    Leuk Bevonden:
    39
    Op smart tv's is de app ook beschikbaar, in ieder geval bij Samsung.
     
  17. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Het aanbod moet echt omhoog inderdaad om 8 euro per maand waard te zijn.

    Want nu kan ik m'n Sickbeard er niet mee vervangen. Dus heeft het eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    Yarrr a pirate's life for us!
     
  19. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.815
    Leuk Bevonden:
    837
    In Nederland is het toch ook niet illegaal om films en series te downloaden voor persoonlijk gebruik? Zolang je maar niet upload :+.
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    vandaar usenet > torrents :+
     

Deel Deze Pagina