Carrière is altijd de eerste twee à drie seizoenen leuk, vind ik zelf. Beginnen als een Cambuur-achtig clubje en eindigen als PSV.
Ik speel echt nooit carrière. Elke footie is het leukst online, of op de bank tegen vrienden. Wat Fifa extra tof maakt is natuurlijk clubs en FUT.
Scheidsrechterspakjes matchen nog steeds niet met de tenue's met de teams die je speelt. Ben je barca en speel je in het blauw-rode shirt, dan heeft de scheidsrechter een zwartpakje aan. Zie je weinig van natuurlijk.
In FIFA 13 was het algemeen bekend dat tegen Chelsea en Barca het makkelijker spelen was als tegen de mindere goden. Hun passen nog wel eens verkeerd, maar op legendarische is Zwolle beter in positiespel als Barca en kappen ze altijd goed. Yeah right Zwolle wel en Chelsea niet. Ook speelt de AI 9 van de 10 keer dezelfde tactiek met kleine clubs en dat verpest carrière wel voor mij. Gelukkig speel ik toch meer fut.
Ligt het aan mij of is dat gewoon een photoshop van het hoofd van Bale op het lichaam van een Real Madrid speler (Ronaldo)?
Ik vind de demo goed spelen. Alleen merk ik dat kop goals echt te makkelijk zijn. Bijna elke voorzet die ik geef gaat erin of wordt gewonnen van de verdedigers, zelfs met spelers als Messi. Vaak staat er zelfs niemand in de buurt van mijn speler terwijl er maar 1 speler van mij in de 16 staat en 3 van hun. Ik mag hopen dat dit in de uiteindelijk versie toch een stuk beter is.
Waarschijnlijk wel, weet jij of je de gold packs die je nog tegoed hebt meeneemt als je over stapt naar de next gen versie?
De PC versie speelt heerlijk weg moet ik zeggen. Nog 2 maanden wachten op de One versie. Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
Vind de demo erg lekker spelen je moet het steeds meer voetballend oplossen. Bij Fifa 13 draaide het erg veel om de snelheid, 14 lijkt toch wat realistischer te worden. de graphics zijn ook erg verbeterd veel meer spelers lijken hopelijk hebben ze ook wat onbekendere spelers een gezicht gegeven maar dat zal wel niet EA kennende.
Ze hebben met veel clubs in de demo een contract waarbij ze alle spelers en stadions hebben nagemaakt. Onder andere Barca, Dortmund en Milan. Verder durf ik het zo niet te zeggen, maar die clubs sowieso.
Mooi moment vandaag. City (ik) - Barca 0-0 > Penalties Busquets met de beslissende penalty, moest 'm scoren om in de race te blijven. Helaas, hij schiet naast. Vervolgens gaat Busquets op z'n knieen jammeren. Terwijl dat gebeurt rent Hart in vreugde naar voren , springt omhoog en geeft Busquets een knietje in z'n gezicht. Busquets op de grond en Hart loopt vrolijk verder . Briljant om te zien.