HA, TOCH VERKOCHT! (de dye) Eerst kreeg je soms gewoon een broken lockpick oid (ok, misschien niet zó erg) Nu krijg je een of andere mini chest/box/bag oid waar tenminste IETS in zit. Slechter kon niet dan hoe het was. Er was gewoon geen enkele reden om het op te nemen tegen een champion.
Ja inderdaad, soort van elf/human, daarom hadden ze het ook veranderd. Maar kan elke Champion die droppen?
Ben nu lvl 50, maar wat begint het saai te worden om elke zone te completen. Iemand nog andere tips om snel te levelen?
hai chauncey sexy beest dat je bent Spoiler oh en verhaalmissies geven natuurlijk ook redelijk wat XP. Craften ook.
Egh.. heb ik wat gemist ofzo, ik had net weer een invasion van scarlet.. Dacht dat die helemaal weg waren. Niet dat ik erover klaag. Zit nu op 96% Veteran kill monthly, terwijl dat voor het event iets van 65% was. Nog een invasion en die is ook weer binnen.
Ik heb ook geen idee. Maar ik vind het ook wel lekker, had het tijdens het vorige event totaal gemist. Grote chaos, veel loot, kut framerate. En zelfs met het failen van het event gewoon mooie rewards (wat zou je krijgen als je het haalt... nog nooit gelukt )