[XOne] Pro Evolution Soccer 2014

Discussie in 'Games' gestart door ManoMoker1982, 14 mrt 2013.

  1. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Zit de Bundesliga eigelijk in de game?
     
  2. Legendzico

    Legendzico Active Member

    Berichten:
    147
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan hem jammer niet genoeg downloaden. Kan hem wel aan klikken maar hij blijft steeds maar op de 0%. Al wacht ik dik 10 minuten wordt het niet 1%.

    Vinden jullie hem beter als de demo van fifa.
     
  3. Leis

    Leis Arkham Knight / 2015

    Berichten:
    4.340
    Leuk Bevonden:
    7
    Pes 4 staat nu ook op marketplace Xb 360. Nu aan het downloaden ben benieuwd of het FIFA gaat overtreffen.
     
  4. Burt Macklin

    Burt Macklin Formerly Known As

    Berichten:
    2.990
    Leuk Bevonden:
    911
    Volgende week al? Ik dacht dat die game pas ergens in oktober uitkwam.. :D
     
  5. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat een heerlijke game!
     
  6. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Ik ben verkocht, PES 2014 moet ik weer hebben! Wat speelt dit nu al heerlijk zeg terwijl ik het idee heb dat ik nog veel actie mis omdat ik schijnbaar even niet goed meer weet hoe alles werk. (teveel FIFA spelen is niet goed voor je ;))

    Toch al zoveel actie al op de grasmat gezien die volgens mij in FIFA never nooit mogelijk is, heerlijk, dat is voetbal. :D (C.Ronaldo heeft overigens wel een heel erg goed schot in huis, OMG!)
     
  7. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Pffff zo te horen weer een flater dat dit niet op de next gen komt...
     
  8. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Of juist niet. Het is maar net hoe je het ziet. Heb liever langer wachten op een echte next-gen footy dan een PES 2014 1.5 die maar amper beter is dan de current-gen versie.
     
  9. appie21

    appie21 Active Member

    Berichten:
    3.899
    Leuk Bevonden:
    22
  10. Zumpelvelder

    Zumpelvelder Active Member

    Berichten:
    1.689
    Leuk Bevonden:
    618
    Precies.. Denk dat Konami met hun minimale financiële middelen voor de juiste optie heeft gekozen. Nieuwe engine eerst eigen worden op een systeem waar ze wel al jaren bekend mee zijn, en dan pas volgend jaar de overstap maken naar de nieuwe consoles. :)

    Fifa 14 op de next-gen verwacht ik eerlijk gezegd ook niet heel veel van...
     
  11. Molly

    Molly #PES2015 #FTW

    Berichten:
    946
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb er nu ook een paar potjes op zitten. De snelheid is uitstekend. Het is wel flink wennen hoe te spelen. Je bent automatisch geneigd om de strategie die je hebt aangeleerd met PES 2013 toe te passen. Dat werkt nog maar ten dele. Ben zeer positief, alleen als je de bal verliest in een duel kan je m.i. niet snel genoeg herstellen. Dat duurt net even een fractie te lang.
     
  12. Wayne Rooney

    Wayne Rooney everton fc

    Berichten:
    403
    Leuk Bevonden:
    5
    Hier de mening van iemand die pas één potje erop heeft zitten en PES alleen speelt singleplayer op de bank tegen een kameraad.

    + animaties (vooral luchtduels, koppen, slidingen en keepers)
    + licht
    + truucjes functioneel
    - erg trage draaias
    - gevoel dat net als bij fifa je moeilijk langs tegenstander komt zonder snelheid (minder behendiger, komt door trage draaias?)waardoor fysiek meer telt en verdedigende partij 1 op 1 vaker wint (zoals Fifa)
    - snelheid vind ik ietsje te wanneer je tapt
    - trage herhalingen
    +- grafisch goed vooral gras en licht. Echter vind ik de gezichten meer richting fifa lijken (komt door 3d?), ik vind dit niet positief, vind het eerder vreemder uitzien.

    Hopelijk zijn de meeste minpunten weg wanneer ik meer potjes erop heb zitten en de controls een beetje door heb.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Spelers wisselen bij management gaat wel enorm traag! pfff hoop dat dit in de versie verholpen is of anders met een patch.
     
  14. ParDennoes

    ParDennoes Active Member

    Berichten:
    109
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke competities (met licenties) zitten in PES 15? Ook is het zo dat de bekende stadions er niet meer in zitten, klopt dat? Iemand een lijstje of iets?
     
  15. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Leuk goaltje:

     
  16. hayabusa halo

    hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

    Berichten:
    4.827
    Leuk Bevonden:
    253
    Ik had gehoord dat het sloom was, maar zo sloom had ik niet verwacht :/
     
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    HAHA! Dit is een replay ;)

    Gameplay is uiteraard sneller dan de replay op de vorige pagina.



    Animaties komen er hier btw minder mooi uit dan wanneer je het zelf speelt.
     
  18. Marco82

    Marco82 Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben best te spreken over de demo. Mag dat trage wel. Tackles zijn fantastisch. Heerlijk hoe je ook over grote afstanden een tegenstander kan blokken. Het verdere afjagen met het tikken op A is wel even wennen. Net als de voorzetten, waarbij je standaard al een stuk meer zelf moet doen. Of ik echt te spreken ben over het soort 'pijltje' dat je helpt bij standaardsituaties weet ik nog niet. Maar volgens mij is dat ding ook optioneel.

    Off the ball control vind ik al sinds PES 2012 geweldig. In dit deel hebben ze er wat aan gesleuteld. Je kunt nu echt de meest fantastische looplijnen forceren, maar dat vergt veel oefening. Wat ook logisch is, want twee man tegelijk besturen is erg moeilijk. Door deze verandering verwacht ik wel dat de hoge steekbal stukken minder rendement op gaat leveren. Wat was die irritant in PES 2013 zeg, dat werd echt misbruikt.

    Het voelt verder ook fijn aan, al blijven de spelers wat houterig en statisch in de kleine ruimte heb ik het idee. Keepers zijn nog wat weifelend bij doorgestoken ballen, maar geven weinig rebounds door het midden meer weg. Schieten, passen en combineren blijft een genot. De AI is ook weer een stukje verder, ook de looplijnen zonder off the ball control zijn uitstekend. Ga me hier wel weer mee vermaken.
     
  19. 7Quaresma

    7Quaresma A.F.C. Ajax

    Berichten:
    769
    Leuk Bevonden:
    1
    De game speelt echt goed, maar het lijkt bijna onmogelijk om een bal in één keer te schieten, dus zonder eerst aan te nemen. Iemand tips?
     
  20. JoeBarbaroNL

    JoeBarbaroNL Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    4
    ik vind hem ook heerlijk alleen mischien een stomme vraag hoe geef ik richting aan een schot op de PS3 want ik probeer beetje het schieten onder de knie te krijgen alleen me schoten komen niet eens in de buurt van t goal..:)
     

Deel Deze Pagina