[XOne] [Algemeen] Grand Theft Auto V [Deel IX]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 11 sep 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Booba

Booba New Member

Leuk Bevonden:
    0

Absoluut Franklin. Hij heeft alles wat vet is om mee te spelen.

Daarna komt bij mij Trevor. Lijkt me super tof om met zo'n psychopaat de straten van LS onveilig te maken. Een toffe personage voor de variatie.

En dan, tja; die Michael... Buiten dat zijn verhaal nergens op slaat, lijkt het mij tien keer niks om met een 45 jarige, gezette zakenman te gangbangen. Ik bedoel, hij kan geeneens zijn gezin onderhouden, laat staan de onderwereld.

2. Pimbech

Pimbech Halo 1 FTW

Leuk Bevonden:
    0
    Wat verwachten jullie van de eerste missie? Kijken we de 17e wie er het dichtste bij zat.

Gelijk actie of wordt het rustig opgebouwd?

(Of is de eerste missie al geleaked)

S3 TapaTalk

3. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Jij kijkt zeker geen Breaking Bad? ;)

4. Vallandu

Vallandu ***

Leuk Bevonden:
    0

Rustig opbouwen met een autoritje en een verhaal, denk ik :)

5. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ik heb echt geen idee welke ik de tofste vind. Vind ze allemaal erg cool, al steekt Trevor er natuurlijk wel bovenuit met dat hij echt aan een jonge Jack Nicholson doet denken. Franklin doet me echt aan CJ denken, dus ook aan San Andreas. Michael lijkt eigenlijk niet echt persé op iemand. Allemaal vet gewoon en ben niet anders gewend van Rockstar. Bijna al die lui in IV waren ook cool.

6. Booba

Booba New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serieus? Je begon met een sukkelige rus, en eindigde met een sukkelige rus. Ik vond hem echt een nietsnut zonder ook maar enkele uitstraling. De enige die ik wel dope vond waren Little Jacob, Packie en Dwayne.

7. Exionche

Exionche Active Member

Leuk Bevonden:
    107
    Auto ritje met Michael. Tijdens het ritje wordt er verteld wat er net is gebeurd en wat je gaat doen. Later tijdens andere missie kom je achter meer geschiedenis.
    Rustig aan beginnen denk ik.

Ik ga eerst een stuk of 5 missies doen, dan pak ik een auto en ga ik zonder map en enig idee rond rijden, heel rustig om te zien wat er allemaal gebeurd in de stad, met een lekker muziekje op. Genieten

8. Booba

Booba New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee. Maar ik googlede 't net even en die kale is geen gezette zakenman ;) Bovendien is het slechts een serie.

9. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Dit! En es lekker het huis bekijken eerst en de buurt te voet.

10. Seh

Seh Guest

Het is een scheikunde leraar die
    een harde criminele baas wordt van een meth imperium. Nog ongeloofwaardiger dan een dikke zakenman, imo.

11. Booba

Booba New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga ook lekker laag liggen in een Impala, hiphop station erop zetten en de stad een beetje verkennen. En ondertussen natuurlijk op zoek naar Grove Street!

12. BlazeBoy

BlazeBoy Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Aah kijk eens aan, toch nog iemand op dit forum die er kaas van heeft gegeten wbd personages. _O_

13. iveL

iveL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nu de tijd vullen met het beluisteren van oude GTA radiostations en de perfecte muziek van Red Dead Redemption...

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Hij maakt er idd aardig een zootje van, zegt ie zelf in die trailer ook, haha. Maar iets zegt me dat die dude een dikke baas zal worden, of al is. Schijn bedriegt he. :)

15. Martijnn

Martijnn Disco disco, good good!

Leuk Bevonden:
    764
    Weet het wel zeker. Een beetje de ludo sanders van gta.

16. baszs

baszs Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    :lol::lol::lol:

17. Booba

Booba New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar gehakt wordt, vallen spaanders. En ik ben er van overtuigt dat Michael de zand in de motor wordt. Maar we zullen zien idd ;)

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  19. FR-thaan

FR-thaan Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    wbd? wat betrekking dat? warme blauwe druiven? Ik heb echt serieus geen flauw idee welke afkorting je hier probeert te typen? :+

20. Nelioka

Nelioka Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Trevor is echt een baas. Verheug me nu op de momenten om te scheuren en politie agenten te pesten.

Met Franklin worden de oude bekende CJ momenten weer beleefd in 'tha hood'

Michael wordt verrassend denk ik, vaderfiguur combineren met een zwaar crimineel leven.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina