http://www.geek.com/games/forza-5-replaces-fifa-14-as-xbox-one-day-one-edition-free-game-1570005/ Ben ik even blij dat ik gewoon Fifa 14 erbij krijg. Forza 5 was ook wel tof geweest maar speel veel vaker Fifa. Mensen die dus nu nog een day one gaan pre orderen ergens zullen dus waarschijnlijn geen Fifa er meer bij krijgen
Damn, ik wil juist Forza en krijg ruk FIFA erbij-( Edit: Lees ik het nou goed dat als er een bepaald aantal FIFAs zijn gedownload dat je dan alleen voor Forza kan kiezen? Dan wacht ik met het activeren-)
Ik wil die van jou wel overnemen. Ik wil er graag een hebben met FIFA 14 erbij. Dus misschien een idee dat ik die van jou overkoop zodra jij een Xbox One besteld hebt inclusief Forza 5. Laat even weten of je geïnteresseerd bent.
Nee, de bijgeleverde code refereert naar een stuk content. FIFA zal dus altijd refereren naar FIFA en nooit naar Forza.
Dus jij zegt, ik koop nu nog een Xboxone met Forza en verkoop mij Xboxone met fifa en de kans bestaat dat ik straks niks heb-) Als ik die kaart heb dump ik hem op marktplaats of ruil hem tegen Forza. Las het eerste instantie verkeerd-)
Vanmiddag nog een Day One Edition met Fifa via Amazon.de kunnen bestellen, blijkbaar hadden ze nog wat exemplaren over. Heb nu zowel een Day One Edition bij Amazon als bij MS.de, even kijken wat ik nu ga doen. Heb gelukkig nog even.
Voor mensen die nog een xbox one willen pre orderen. Gamestop in duitsland heeft weer day one editions en cod ghosts edition. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
In het menu staat chat tijdens kantooruren en niet altijd volgens mij. Let wel op dat bijvoorbeeld Ghostery dit verbergt waardoor je die hele link niet terug ziet.
Bedankt, kan toch niet langer wachten. Dan maar 1 game gratis i.p.v. van 2 Morgen even bestellen op het werk met een Duitse collega. Daar laten bezorgen en toch nog op tijd kunnen genieten van de One.
Als je buiten de chat om bedoelt: Nee, je order staat namelijk niet in het Nederlandse systeem wanneer je inlogt. Mogelijk kan dit wel via de chat, dat durf ik je niet te zeggen. Overigens kun je ook gewoon Engels praten tegen de Duitse medewerkers.
Geen probleem jongen ik heb ook via gamestop in duisburg gepreorder heb de ghosts edition. Aangezien ik deze keer geen zin heb in fifa en voor 30 euro extra ghosts erbij krijg. Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free
Je kan in ieder geval gewoon MS NL bellen en je order in het systeem er uit laten halen. Ze gebruiken hetzelfde systeem! Ik spreek uit ervaring (t.a.v. een controller cancellen).