[XOne] Diablo III

Discussie in 'Games' gestart door Zifnap, 24 aug 2009.

1. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Skills doen een percentage van de wapenschade. Dus als arcane bolt 120% weapon dmg doet en je wapen doet 10 schade, dan doet arcane bolt 12 schade. Wel andere factoren daargelaten zoals resistance van monsters, level verschil met monsters en intelligence buffs.

2. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Dus als wizard kan ik ook het beste met een high damage two handed sword rondlopen ?

3. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Zit nog steeds bij AC 1 vermaak mij prima. Gister dropte er een legendary item bij AC 1 dit komt toch bijna niet voor?

4. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Ik had in Act 1 geen legendaries , in Act 2 wel meteen een stuk of 3

5. BigSyke

BigSyke Active Member

Leuk Bevonden:
    1.199
    Nee. Weet niet welke wapens Wizards sowieso kunnen dragen, maar het gaat ook om de andere stats. Grote zwaarden en bijlen hebben extra dexterity of strength als bonus of dodge chance. Sommige wapentypes kan een Wizard ook niet dragen.

Magische wapens hebben extra intellect bonussen waardoor een wizard er meer schade mee doet. Ook bonussen als extra arcane power etc zijn goed voor Wizard.

6. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wizards kunnen ook met 2handers lopen. Niet alle maar wel redelijk veel. Ik had zelf een tijdje een legendary 2h Axe. Het nadeel vind ik zelf is dat je attack speed van je spell ook worden aangepast op je wapen. Met een 2h schiet je dus een stuk langzamer (Wel meer dmg per schot). Vaak hebben deze items alleen geen goede wizard stats. Behalve als ze legendary zijn want dan past het spel ze aan op je character.

7. Rossi

Rossi Active Member

Leuk Bevonden:
    5
    Ikzelf heb een 1H Legendary Mace en een OffHand

8. Maikel BRL

Maikel BRL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Toch maar besloten Diablo te kopen, heb hem voor een mooi prijsje van marktplaats kunnen halen. Denk dat ik ga beginnen met een monk :)

9. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Eindelijk bijna bij ACtT 4 op Hell en dan door naar Inferno die ik dit weekend wil gaan halen. Teminste voordat PES 2014 uit is.

10. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Damn. Vandaag single screen coop gedaan, met zijn tweetjes. Op normal begonnen, maar wel op master I moeilijkheidsgraad. Tering, das slikken, sommige stukken niet doorheen te komen. En maar geen drops ook.

Uiteindelijk aanbeland bij The Butcher, maar daar komen we echt niet voorbij. Die oneshot ons allebei. Vooral die attack dat hij je hooked :x

Zullen eerst ff moeten grinden ben ik bang ...

Speelde een Witch Doctor en moet zeggen dat ik die maar wimpie vind. K*t skills, bleeergh.

11. ageQned

ageQned Active Member

Leuk Bevonden:
    732
    Ik ben nu halverwege act 1 op inferno en als ik klaar ben met inferno neem ik eerst maar is ff een weekje rust en dus ff niet zoveel tot geen Diablo. Niet omdat ik het niet leuk meer vind, maar eigenlijk is het sinds de release wat teveel van het goede geweest voor mij :p Werken, Diablo, laat naar bed, vroeg eruit zo is het eigenlijk al sinds de release gegaan lol.

12. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Vandaag uitgespeeld op Nightmare. 2x pony level op Nightmare. Morgen beginnen op Hell. Doe co-op met een maat. Wizard en Witch Doctor. Allebei vette classes.

13. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Wat vind jij cool aan de WD dan. En welke skills? Ik vind het drie keer niks :{

14. Makkabeer

Makkabeer PSN: Kerkho7en

Leuk Bevonden:
    234
    Speel er zelf niet mee dus kan ziet zeggen hoe het speelt. Maar je kan veel verschillende beesten summonen. Daarnaast vind ik de spells er heel leuk uitzien.

15. ExoSkeleton

ExoSkeleton Active Member

Leuk Bevonden:
    16
    Ik poste hier paar dagen terug dat mijn save game weg zou zijn, gelukkig was deze na een reboot ineens terug _O_
    Heb de game uitgespeeld met een Demon Hunter en ben momenteel lvl 60 paragon 8.

Normaal ben ik totáál niet van zulke spellen, maar dit spel heeft mij volledig in zijn macht. Dit komt mede doordat mijn hele vriendengroep het ook speelt, maar het is vooral leuk en verslavend je character steeds weer beter te willen/kunnen maken. Moet wel zeggen dat ik enige diepgang in de skills mis, heb begrepen dat dit op de PC wel aanwezig is. Nu ben je al "gauw" klaar als je de gewenste skills hebt. Had graag gezien dat je deze ook nog kon verbeteren.

16. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.440
    Congratz. Monk is een zeer cool karakter om mee te spelen. :cool:

17. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Act 1 had ik 2 legendary's. :9

18. Leis

Leis Arkham Knight / 2015

Leuk Bevonden:
    7
    Nice had er maar 1 gevonden. Schouders maar wel brute (Stats). :+

Inmiddels AC 1 uitgespeeld, het filmpje wat er na komt damn, zo mooi om te zien. _O_ Ben nu al benieuwd wat voor filmpje krijg te zien als ik AC 2 uit speel haha.

19. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.775
    Dat filmpje is het bruutste van allemaal! ;)

En had in Act I nog een vette legendary gekregen van onze lieve co op God Gakkie. :+:):

20. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Wat ik me afvraag.
    Soms heb ik bijvoorbeeld een nieuw wapen. Maar door mn primary attack gebruik ik dan bijvoorbeeld alleen mn vuisten.

Nu vroeg ik me af... doe ik dan ook extra damage doordat ik mn wapem ge equipped heb?
    Of moet ik dan mn primary verwisselen voor een waar ik wel mn wapen gebruik?

Deel Deze Pagina