1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. Daniël

    Daniël Staatsfeind Nr. 1

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    18
    Die was toch us account only?
     
  2. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467

    Ah zo


    Maar eh,.. ik snap dit niet helemaal qua SuperHD

    Netflix Super HD requires an internet connection with at least 5Mbps download.

    Ik kan precies zien hoeveel data ik verbruik als ik 1080p films naar mn tv stream vanaf m'n nas en dat is flink meer dan 5Mbps

    zeker het dubbele in de meeste gevallen

    Dus hoe kunnen zij dan 1080 met 5.1 over 5mbps streamen?

    wat is dan de bitrate van die streams?

    Zo irritant dat ze niet gewoon exacte specs van die streams geven
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Geen flauw idee eigenlijk. Ik las de tip op Tweakers en ging er daarom vanuit dat het wel ok was. Ik zal het eens uitzoeken.

    Ik heb Lost zitten kijken via Netflix en mijn eigen versie op de NAS via de Rasbperry Pi met Xbian ook op dezelfde tv aangezet. Het verschil is nauwelijks te zien en volgens mijn receiver had de Netflix stream ook gewoon een DTS track. Voor Lost iig een prima oplossing.

    Als het aanbod alles is wat je nu kan zien met bladeren dan is het idd vooralsnog redelijk beperkt. Echter ik hoop echt dat dit soort diensten slagen en wil daarom best een early adaptor zijn :)
     
  4. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Staat Lost ook gewoon op de NL Netflix? Moet die hele serie nog zien, dus dan hoef ik niks te downloaden xD
     
  5. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Yup en de kwaliteit is ook nog eens gewoon netjes. Toffe serie trouwens! _O_
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Snap alleen niet waarom je mij quote? :)
    Zei alleen dat als ze van het illegale circuit willen winnen dat ze niet te lang moeten wachten op afleveringen erop zetten van nieuwe series. Zoals HBO doet. :)
     
  8. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Omdat je Netflix met HBO on demand vergelijkt. Voor HBO betaal je 15,- per maand en dan heb je alleen HBO series. Voor Netflix betaal je 8,- per maand en dan heb je een veel breder aanbod. Dat zorgt er echter wel voor dat dit aanbod wat ouder is, dat lijkt mij ook niet meer dan logisch.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik merk wel dat Netflix NL het echt van de series moet hebben. Echt veel series en soms ook heel recente...House of cards bijv. Maar films.....wel echt veel oude films zeg. Niets uit 2012 bijv to zover.
     
  10. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Gek hè, House of Cards is hun eigen serie. :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Dat kan. Geef alleen het voorbeeld van hoe het moet tegen illegaal downloaden. :)
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Maar dat is toch niet realistisch? Praktisch elke illegale handeling is sneller (al is downloaden officieel nog legaal)

    - Kleren stelen
    - Door rood rijden
    - Oude oma overvallen ipv werken

    etc.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ooooh jaaaa weet ik dat :D

    Maar die films die je allemaal in die rijen ziet staan...dat is het? Hopelijk komen er qua films nog wel leuke dan, want dit is te oud. Het is nu gratis, dus ik ga flink wat kijken.
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Tuurlijk is het sneller. Maar zoals ik zei HBO bijvoorbeeld laat zien (ook al is het duurder) dat hun alternatief ook een keuze is en je toch snel bij bent. Zoals nu met een dag later. :)
     
  15. Exionche

    Exionche Active Member

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    107
    Netflix heeft natuurlijk eerst een basis moeten leggen in NL, dat hebben ze nu gedaan. Site en apps in het Nederlands gemaakt + Ondertitels toevoegen + Films toevoegen etc. Nu de basis er is lijkt het mij dat ze nu verder kunnen en zich (bijna) alleen nog maar bezig hoeven te houden met het uploaden + ondertitel.

    Dus uit deze redenatie haal ik wel wat hoop dat series zeer binnenkort binnen 1 dag online staan. Of iig sneller, want dit kan echt niet. Ze liggen gewoon 1 heel seizoen achter bij veel series.
     
    Laatst bewerkt: 11 sep 2013
  16. Sloober

    Sloober Active Member

    Berichten:
    2.312
    Leuk Bevonden:
    16
    Laten we het hopen, ik wat rondgegoogled en in amerika verschijnt er wekelijks en soms dagelijks nieuwe content. Wanneer proefmaand afgelopen is en er geen nieuwe content bij is gekomen ga ik abbo wel weer cancellen (uiteraard).

    Trouwens nog een kijktip: Orange is the new black, ook door netflix geproduceerd en erg leuke serie!
     
  17. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Daar heb jij wel een goed punt en als dit ook echt gaat gebeuren zal ik echt zo nu en dan wel een maandje 8 euro betalen. Of geldt dat alleen voor de trial dat je na een maand kan opzeggen?
     
  18. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Door een simpele Add-on aan je browser toe te voegen krijg je ook de US content ;)
    http://proxmate.dave.cx/


    Veel plezier ^^


    Sent from my iPad using Tapatalk - now Free
     
  19. Sugar Daddy

    Sugar Daddy Member

    Berichten:
    70
    Leuk Bevonden:
    0
    Hahahah droom maar lekker verder. Ik heb al meer dan 6 maanden de amerikaanse netflix op de ps3, 360 en pcen kan jullie vertellen dat dat niet het geval zal zijn in verband met auteursrechten kunnen ze de series niet wekelijks of maandelijks updaten. Zal jullie wat voorbeelden geven breaking bad seizoen 5 eerste 8 afleveringen zijn pas toegevoegd nadat breaking bad een jaar later werd hervat. Hell on wheels seizoen 2 is pas toegevoegd om het moment dat seizoen 3 begon. Wat series betreft alles loopt 1 seizoen achter. Behalve de series die al afgelopen zijn. Enigste series die niet vertraagt worden zijn de netflix originals series zoals Orange is the new BlAck. Hemlock grove. Arrested de devolpment. En house of cards. Deze series droppen ze gelijk bam een hele seizoen derop. Worden niet wekelijks een enkele aflevering gereleasd.


    Sent from my iPhone using Tapatalk - now Free

    Wat betreft de aanbod in de Amerikaanse Netflix. Er is zat honder duizenden films en series van hollywood films tot bollywood tot chinees zuid koreaanse en japanse films en series. En wat je ziet is niet wat ze hebben je kan ook gewoon zelf een film of serie zoeken. Naam in typen en je ziet gelijk of ze het hebben of niet. De nieuwste films van eind 2012 begin 2013 zijn zeer gelimiteerd vooral de top films het duurt wel een tijdje voordat ze die toevoegen.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wellicht dat ze later nog een duurder abonnement introduceren waarmee je series en films wel sneller krijgt. Ik persoon zit er niet zo mee. Als ik een film of serie echt persé direct wil zien dan is er nog altijd usenet. Ik zie echter niet waarom mensen voor alle series en films altijd alleen maar geinteresseerd lijken te zijn in de nieuwste media. Ik geniet net zoveel van een goede film als die 2 jaar oud is. Daarnaast sponsor ik dit soort legale initiatieven wel graag. Ook omdat het een signaal is naar de industrie dat de behoefte er zeker wel is.

    Met mediahint en proxmate kan je via FF en Chrome alle content unlocken, echter is er ook een manier dat ik dat ook via de ps3 kan? (ik vrees het ergste)
     

Deel Deze Pagina