Check die evolutie van Chespin, ga je nu nog steeds voor hem? Lijkt trouwens qua postuur wel op de evolutie van tepig: pignite.... Voor mij definitely Fennekin, al ziet de evolutie van Froakie er ook wel geinig uit.
T gaat om de eindevo's. Al verandert Fennekin in een gigantische Fenix en Froaki in een zieke krokodil/pad dan wordt het te gruwelijk. En Chespin verandert in eeh..euh..geen flauw idee.
Hahaha (niet alleen letters op je beeldscherm XD), we shall seeeee! Van die oude generatie boeit t me eigenlijk niet eens wie je krijgt. Kheb ze alle 649 op mn white copy staan :b: *nocheat/AR*
Voor diegene die nog Dialga, Palkia en/of Giratina willen, kunnen hun feest gaan opmaken bij de MM om ze te downloaden http://www.pokemonblackwhite.com/pokemon-black-and-white-1/nl-nl/pokemon/shinytrio/
Ik vind die evolutie van die grass Pokemon niet eens zo slecht, hoor. Op dit plaatje is hij best badass:
Het lijkt alsof ze hem gewoon letterlijk hebben opgeblazen, met ronde dingen is over het algemeen helemaal niks mis.
Serieus, ik vind die mega-evoluties van Charizard en Mewtwo echt belachelijk lelijk. Kan er ook mee te maken hebben dat het mijn favoriete pokemon zijn, maar het ziet er echt niet uit. Neemt niet weg dat ik stiekem heel jaloers ben op 3ds bezitters. Black en black 2 waren namelijk echt topgames!