1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Netflix

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Exionche, 19 jun 2013.

  1. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik lees overal dat mensen usenet gebruiken. Als je dan toch op een minder legale manier doet, waarom dan niet gewoon torrents? Dat is tenminste helemaal gratis.
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    usenet gaat altijd snel, je upload nooit (Dat mag dan weer niet in Nederland), werkt lekker icm Sickbeard etc en bij mij zorgt het niet voor een vertraging op het netwerk (torrents wel).
     
  3. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    221
    Usenet is alleen downloaden = semi-legaal
    Torrents = uploaden (ilegaal) en downloaden (semi-legaal)
     
  4. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Usenet is sneller, beter, makkelijker, veiliger en legaler.
     
  5. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    En beter te automatiseren omdat het beter en betrouwbaarder ge-indexeerd word dan welke torrent database dan ook

    En met een paar goede betrouwbare index sites (die ook niet gratis zijn) weet je precies wat je krijgt. Dus geen rommel, geen virussen , geen onherkenbare benamingen, gegarandeerde snelheid etc etc etc

    Alles streamen via zoiets als Netflix is natuurlijk nog mooier. Maar op dit moment zou ik beide moeten houden .. want ik volg series van HBO maar ook series van Netflix etc
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Het blijven voor mij ook beide. Er zijn ook zat filmstudio's die niet via Netflix gaan. Echter wachten totdat alles via Netflix loopt lijkt mij geen haalbare kaart. Je moet ergens beginnen toch? Eerst maar eens zien hoe vaak ze content toevoegen.
     
  7. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Ik weet niet of deze vraag al is gesteld maar moet je voor het gebruik van Netflix op de Xbox 360 ook Gold hebben?

    (eigenlijk denk ik het antwoord al te weten want het is wel MS...)

    Edit: Laat maar al gevonden... was te verwachten dat je GOLD voor al een betaalde service nodig heb... :{
    Oh en wat al helemaal tenenkrommend is is dat ik het wel gewoon op mijn WP8 telefoon kan kijken zonder Xbox Live.
     
    Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  8. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ook weer waar. Maar waar ik dan een beetje mee zit is dat ik prima met couchpotato/sickbeard Netflix kan vervangen en andersom niet

    dus het voelt dan wat onzinnig om voor beide te betalen
     
  9. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Ik vind zelf Xbox Video een prima platform, maar daar komen ook niet alle films op. Wel netjes Star Trek Into Darkness eergisteren, maar The Great Gatsby is er nooit opgezet.

    Dat weerhoudt me er nu ook weer van om Netflix te nemen... nóg een account er bij, weer apps voor m'n laptop/tablet, telefoon en Xbox 360. En dan nog niet alle films die ik wil.

    Tv-series is wel een gigantisch pluspunt, doet Xbox Video niet in NL (wel in US schijnbaar).
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat krijg je bij Xbox video dan? En wat betaal je er voor? Ik vind het multiplatformaspect erg nice. Serie kijken beneden en eventueel verder kijken op mijn tablet. En daarnaast superhd op de ps3 en gelukkig niet achter nog een paywall.
     
  11. LDawg

    LDawg Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    5
    Je moet ook nog voor je internetverbinding betalen, terwijl je al voor Netflix betaald.
    En de stroom, die moet je ook betalen. ;)

    Ik kan het punt begrijpen als het enige wat je met je Xbox doet Netflix kijken is, maar ik vind Gold nog altijd wel het geld waard.
     
  12. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Wat is de goedkoopste manier om Netflix naar je tv te krijgen? WD TV live?
     
  13. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Hmm, de app om mijn tv werkt totaal niet goed.
    Had gister daar een account aangemaakt tot ik bij het betaalscherm kwam en er achter kwam dat ik daar alleen via cc kon betalen. Toen via de pc een account aangemaakt, maar kan via mijn tv alleen nog de vorige registratie voltooien en niet inloggen met m'n nieuwe account.

    Best jammer, aangezien ik nu ook m'n xbox moet aanzetten als wat via netflix wil kijken:mad:
     
  14. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.557
    Raspberry?
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Die kan atm geen Netflix aan vanwege Silverlight <_<

    @ Hoosie: even contact opnemen met support lijkt me.
     
  16. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Apple TV.
     
  17. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    LoL dat is wel erg gemakkelijk, maar ja dat is ook de reden dat MS dit kan blijven doen omdat mensen het maar goedpraten omdat de service zo goed is.

    Toch raar vind je niet dat ik op mijn Windows Phone (ook een product van MS) wel zonder Gold kijken? Sterker ik kan online games spelen op mijn telefoon zonder Gold. 8)
     
  18. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Dat lijkt me niet goedkoper dan een wd-tv?
     
  19. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb al contact opgenomen met panasonic. Je kan de app ook op geen enkele manier verwijderen en weer opnieuw installeren|:-

    Zal zo netflix ook even mailen.
     
  20. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Een veel simpelere oplossing is je DNS settings op je Xbox aanpassen naar die van tunlr.net

    www.tunlr.net

    Dan heb je direct toegang tot de US catalogus.
     

Deel Deze Pagina