Mike kan toch van alles doen? Harvey verraden, Rachel dumpen, ontslag nemen, zijn geheim verklappen weet ik veel. Dat is jouw interpretatie...
Beetje een "saaie" laatste aflevering. En het einde zag je ook wel aankomen. Nu wachten tot januari geloof ik voor de rest.
Toch aardig wat dingen gebeurt, zo saai was die niet hier kunnen ze weer veel mee gaan doen. Heb het idee dat de meesten te druk zijn met GTA om nog Suits te kijken Ik vond toch nog wel even tijd tussendoor hoor!
Me neither, daarom heb ik hem net maar tijdens het werken gekeken aangezien ik dan geen GTA kan spelen.
Vanaf het moment dat Litt in de ruimte kwam wist je ook al meteen wat er ging gebeuren. Einde wint inderdaad niet de originaliteitsprijs.
Lol dat einde voorspelbaar noemen omdat je 2 minuten eerder wist dat Litt die kamer in kwam? Ik vond het wel een geinig einde eigenlijk, ben wel benieuwd wat er allemaal komen gaat
Helemaal mee eens. Natuurlijk wist je het op het moment dat hij de ruimte in loopt. Maar ben benieuwd hoe het verder gaat! Wellicht komt Litt nu wel in het complot terecht... wie weet!
Volgens IMDB zou er gisteren een aflevering moeten zijn? http://www.imdb.com/title/tt1632701/episodes?season=3&ref_=tt_eps_sn_3