[TV] Dexter [II]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 11 mei 2013.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Spoiler betreft laatste EP was gelekt (eerder al, maar nu uitgebreid). Hahah, moet huilen hoe slecht het gaat worden. _O_

2. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    Sst jonguh. Spoiler

3. SoleSurvivorN7

SoleSurvivorN7 Active Member

Leuk Bevonden:
    222
    Hey Miranda uit Mass Effect 2 en 3:+

Mooie dame idd:eek:O-)

4. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
    Vind dr highly overrated. Geef mij Angel zn zusje maar

Laatst bewerkt: 7 sep 2013
  5. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Die pijl :lol:

6. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij ben ik tijdens het kijken van die eps bijna net zo verliefd als dexter:+. Echt een beauty :9
    Ook een schat, zou ik wel als Nanny willen hebben maar staat toch wel in de schaduw van Hannah. Letterlijk en figuurlijk.
    Toen ik die EP keek had ik echt iets van "WHAT THE FUCK".. Dat hij daar echt voor dat raam staat. Ook hoe hij die man achtervolgde en alles, net alsof dit z'n eerste kill voorbereiding was ofzo..
    dat je hem daarna ziet praten met die Voguel oid vond ik ook maar suf/ lame

7. Gamersea

Gamersea Going, Going, Gone

Leuk Bevonden:
    22
    Wat een ruk episode zeg.

8. UpInSmoke0611

Leuk Bevonden:
    1.176
  9. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Eerste keer dat ik een beetje een Dexter episode heb door geskipped. Harrison ook...
    Einde was wel goed. Opzouten met dat mens.

10. Peter_Aragorn

Peter_Aragorn Peter AragornNL

Leuk Bevonden:
    1
    Pfff boring...

Ik ga de allereerste Dexter maar weer een keer kijken :)

Laatst bewerkt: 9 sep 2013
  11. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mehxter krijgt nu wel een heel suf stel laatste afleveringen. Beetje jammer hoe voorspelbaar het is en ook die scene met Harrison op die loopband... Kansloos.

12. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Na jouw berichtje ook maar gedaan. =(

13. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    Elke keer denk je bij de preview dat de volgende episode weer baas gaat worden. Deze episode duurde echt heel lang. Misschien komt het omdat ik daarvoor kwaliteit van Breaking Bad en Boardwalk Empire heb gezien, maar mijn god wat lame.

Ik ben bang dat Dex Argentina gewoon gaat redden...

14. Conscience

Conscience Mr. Fahrenheit

Leuk Bevonden:
    54
    Je valt van de ene voorspelbaarheid in de andere... jammer dat deze serie zo is geworden. En nog maar een paar afleveringen te gaan. Dit valt in het niet bij Breaking Bad die ook in het laatste seizoen zit.

15. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Harrison :emo:

duidelijk dat deze serie te lang is doorgegaan

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.868
    Oh god, spoilers zijn nog steeds goed. Maak me op voor meest gare einde ever. _O_

Ben nu op een moment waarop niks gewoon meer boeit, het is gewoon zo jammer. Dexter was altijd luchtig en gewoon okay, maar het is nu echt bedroevend. Schrijvers en script waren altijd zwakjes, maar dit slaat toch alles. Je kunt toch niet zo'n laatste seizoen maken? Na het einde van S07 leek het misschien toch weer spannend te gaan worden, maar nee hoor. :lol:

17. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Korte beschrijving van de episode is: :emo::emo::emo::emo:

Hanna zit fucking buiten...wat nou als die cop eerder was gekomen en hij ziet haar daar gewoon rustig chillen?

Hele verhaal van Hanna en Dex, ineens weer smoorverliefd, ineens besluiten ze maar een nieuw leven te beginnen in Argentinië, nevermind dat hij nog altijd moet killen toch? Dat was zijn drive toch? Al zien we daar amper nog wat van. Ook die scene dat hij die kamer voorbereid en Harry hem zegt er niet teveel van te verwachten, what comes next...en dan Dex die weer over Argentinië begint. Nah man...het is gewoon WEAKSAUCE!

Sowieso gewoon een kutseizoen..Masuka ineens een dochter, ja ze is cute hoor, maar het slaat alles. Ooooh ja en ineens heeft Deb ook nog steeds gevoelens voor Quinn en hoppa...ze zijn weer samen. Yeah fucking right...hebben de schrijvers haast ofzo? Wat een vreselijk cheesy scene was dat ook zeg. En die scene met dat rotjoch Harrison....om te huilen. Echt een heel vervelend mannetje dit seizoen ook. Toen hij nog klein was, was hij ok...nu irriteert ie gewoon.

Dit was natuurlijk ook de enige manier om die cop erachter te laten komen dat Hanna er nog steeds is. Wat de tyus is er gebeurd met Dexter zeg. Ik verwacht niet dat Dexter Argentinië gaat halen. Ik denk ook dat Hanna het loodje gaat leggen. Er moet toch gvd IETS gebeuren?

Zelfs met het klote seizoen met Lumen bleef ik wel kijken en ik bleef geintresseerd. Net zoals anderen hier boeit het me echt steeds minder. Zelfs de previews van S11 en 12 zien er mehhhh uit.

Laatst bewerkt: 12 sep 2013
  18. sikory

sikory Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderdaad gewoon de serie afkijken omdat je het al die jaren al volgehouden hebt;) Ze hadden na seizoen 4 een afsluitend seizoen moeten maken. Dan was de serie denk ik aan een waardig einde gekomen. Nu zie je de serie met het seizoen aftakelen.

19. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Nou echt! Al vond ik het seizoen met Mos Def nog wel tof. Dat was toch het seizoen met Colin Hanks ook?

20. Zeepsop

Zeepsop BRO BEANS

Leuk Bevonden:
    631
    [yt]eDuQBfaI9Oc[/yt]

Zitten wel spoilers in van de laatste aflevering.

Trailers maken kunnen ze nog wel. Zo kut he...

Deel Deze Pagina