[gb]Easter eggs[/gb] Dit is het topic om Easter eggs te bespreken, vragen te stellen en opmerkingen te plaatsten. Om het normale GTAV topic schoon te houden. En zodat het makkelijker zoeken is naar een leuke Easter eggs.
Ik verwacht minstens één verwijzing naar Grove Street. Een vervallen straatnaambord, CJ's huis, maakt mij niet uit, ik wil er een
Ik hoop op zo'n epische dialoog door de Drive-true die me doet denken aan de bestelling van die dikke in Gta SA.. Give me a numer 9, 7, 5, 12, etc...
Ik verwacht op de bodem van de zee ergens een bord met "No eastereggs down here", net als op de brug in SA.
Als je met een UV-lamp op de map van de Special Edition schijnt zie je 'Aliens are here!' met andere speciale en geheime plaatsen, wel tof trouwens
Zag het namelijk langskomen op facebook Maar niemand heeft zoiets al op de GTAforums gezien? Want volgens mij kijk jij daar wel vaak op voor wat pittige info edit: hier de foto http://www.4gamers.be/nieuws/30028/1/Map-van-GTA-V-bevat-geheime-boodschap